gardeshban.ir

هتل سوبا پالاس یکی از هتل های ۳ ستاره گروه سوباست که با مجموع ۱۱ هتل در ۳ شهر هندوستان توانسته رضایت بالای مهمانان خود را کسب کند و اولویت انتخابی گردشگرانی باشد که بلیط هواپیما بمبئی را با هدف سفری مقرون به صرفه رزرو کرده اند.
کد خبر: ۲۹۵۰۷
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۹-1399 May 09
گردشبان (gardeshban.ir) :
این هتل نزدیک به جاذبه نمادین شهر یعنی دروازه هند واقع شده و توانسته با امکانات و خدمات رضایت بخش خود به هتل خوش نامی بین گردشگران تبدیل شود.

هتل سوبا پالاس در جنوب شهر بمبئی یعنی منطقه کولابا قرار دارد، جایی که ایستگاه های اتوبوس و مراکز خرید در فاصله کمتر از ۲ کیلومتری ساختمان هتل واقع شده اند و از آن جا به جاذبه هایی مثل دروازه هند، موزه پرنس ویلز، گالری هنری جهانگیر، پایانه چاتراپاتی شیواجی، منطقه کالا گودا و غارهای تاریخی الفنتا دسترسی راحتی خواهید داشت به طوری که با کمی پیاده روی می توانید به دیدن اصلی ترین جاذبه ها بروید. یکی از دلایل دیگری که هتل سوبا پالاس را در بین خریداران بلیط هواپیما بمبئی به گزینه برتری مبدل ساخته همین موقعیت مکانی عالی آن است.

امکانات و خدمات عمومی هتل

هتل سوبا پالاس هر آنچه از یک اقامتگاه معمولی را بخواهید در اختیار شما می گذارد، از ترانسفر فرودگاهی و اتاق های خانواده گرفته تا باشگاه و خدمات کرایه خودرو. شاید امکانات هتل سوبا پالاس آن قدرها متنوع نباشد ولی کیفیت خدمات هتل و ارائه امکاناتی در بالاترین سطح استاندارد جهانی باعث پیشرفت همه روزه این گروه شده است.
انواع اتاق های هتل

اگر قصد رزرو آنلاین یکی از واحدهای اقامتی هتل سوبا پالاس را داشته باشید باید یکی از اتاق های دلوکس یا خانواده آن را انتخاب کنید که در ۵ طبقه هتل ارائه می شوند و در محیط دلنشین خود اقامتی همراه با آرامش و آسایش را برای مهمانان فراهم کرده اند. تعداد اتاق های هتل سوبا پالاس به ۵۰ باب می رسد و تمیزی این اتاق ها در نظرات ثبت شده هتل بازخوردهای مثبتی داشته است.
امکانات اتاق های هتل سوبا پالاس

انواع و اقسام امکانات رفاهی و اقامتی در اتاق های این هتل گنجانده شده است به نحوی که حس حضور در خانه را برای مهمانان تداعی می کنند. قسمتی از این اتاق ها به بخش نشیمن اختصاص یافته و پنجره های دوجداره آن ها مانع ورود صداهای آزاردهنده به داخل اتاق می شوند. تلویزیون، اینترنت رایگان، چای ساز، گاو صندوق، حمام اختصاصی، سشوار، لوازم بهداشتی و میز کار از امکاناتی هستند که در اتاق های هتل سوبا پالاس از آن ها بهره مند خواهید شود.
گزینه های صرف غذا در هتل سوبا پالاس

سومین دلیلی که هر کسی را مشتاق رزرو هتل سوبا پالاس می کند، کیفیت و تنوع صبحانه های آن است که از محصولات ارگانیک تهیه شده و به صورت سلف سرویس سرو می شود. آشپزهای حرفه ای رستوران هتل نیز با طبخ بهترین خوراک ها و غذاهای هندی تجربه ای فراموش نشدنی را برای مهمانان رقم می زنند. در منوی متنوع این رستوران غذاهایی سازگار با هر نوع ذائقه را خواهید یافت. خدمات روم سرویس نیز در ساعات مشخصی به مهمانان ارائه می شود.
دیگر خدمات و امکانات هتل سوبا پالاس

با اقامت در هتل سوبا پالاس می توان ساعاتی را در محوطه باغ هتل قدم زد یا برای عقب نماندن از برنامه ورزشی روزانه به باشگاه هتل سر زد. پرسنل پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه راهنمایی در اموری همچون خدمات لاندری، خدمات تهیه بلیط و تور و سرویس شاتل هستند.
دلایل انتخاب هتل

موقعیت مکانی خوب
مقرون به صرفه بودن هتل
صبحانه های عالی
کادر حرفه ای هتل
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

فاصله هتل سوبا پالاس بمبئی تا دروازه هند: ۳۰۰ متر
فاصله هتل سوبا پالاس بمبئی تا موزه پرنس ویلز: ۳۰۰ متر
فاصله هتل سوبا پالاس بمبئی تا گالری هنری جهانگیر: ۴۰۰ متر
فاصله هتل سوبا پالاس بمبئی تا خیابان دلال: ۶۰۰ متر
فاصله هتل سوبا پالاس بمبئی تا برج ساعت راجابای: ۷۰۰ متر
فاصله هتل سوبا پالاس بمبئی تا بازار کرافورد: ۲.۶ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_serviceلباسشویی (با هزینه)
detailsخشکشویی (با هزینه)
menuاتو (با هزینه)
restaurantرستوران
toysتهویه مطبوع
attach_moneyتبدیل ارز
petsورود حیوانات خانگی ممنوع
import_exportآسانسور
live_tvتلویزیون
fiber_pinصندوق امانات
storeنظافت روزانه
fitness_centerباشگاه ورزشی
airport_shuttleرفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifiاینترنت رایگان


هتل سه ستاره سوبا پالاس بمبئی/خوش نام و مقرون به صرفه/تصاویر

هتل سه ستاره سوبا پالاس بمبئی/خوش نام و مقرون به صرفه/تصاویر

هتل سه ستاره سوبا پالاس بمبئی/خوش نام و مقرون به صرفه/تصاویر

هتل سه ستاره سوبا پالاس بمبئی/خوش نام و مقرون به صرفه/تصاویر

هتل سه ستاره سوبا پالاس بمبئی/خوش نام و مقرون به صرفه/تصاویر

هتل سه ستاره سوبا پالاس بمبئی/خوش نام و مقرون به صرفه/تصاویر


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار