gardeshban.ir

قرار گرفتن در کنار صخره بازالت ستونی و عظیم در حاشیه فلات آنتریم، منظره‌ای از زیبایی طبیعی استثنایی را نشان می‌دهد. میزان مقاطع سنگی قابل مشاهده و کیفیت ستون‌های صخره‌ای با هم ترکیب شده است تا مجموعه‌ای از ویژگی‌های دارای اهمیت قابل توجهی را ارائه دهد.
کد خبر: ۲۹۵۱۴
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۹-1399 May 09
گردشبان (gardeshban.ir) :
گذرگاه غول‌ها در فلات آنتریم در سواحل شمالی ایرلند شمالی قرار دارد. مطالعات زمین شناسی این مکان در طی ۳۰۰ سال گذشته تا حد زیادی به پیشرفت علوم زمین کمک کرده است و آن را به یک "محل کلاسیک" برای مطالعه آتشفشان بازالت تبدیل کرده است. 

حدود ۴۰ هزار ستون سنگی هندسی که این مکان را تشکیل می‌دهند، نتیجه فعالیت آتشفشانی ۵۰ تا ۶۰ میلیون سال پیش است. چشم انداز دراماتیک افسانه‌ای از غول‌هایی است که از روی دریا به اسکاتلند می‌روند. بازدید از این جاده رایگان است، بنابراین وقت خود را برای اکتشاف اختصاص دهید. برای گرفتن عکس پانوراما از کوه، اوایل صبح در مسیر پیاده‌روی قرمز حرکت کنید. سپس، مسیر پایین را برای کشف این پدیده جذاب طبیعی طی کنید.  

قرار گرفتن در کنار صخره بازالت ستونی و عظیم در حاشیه فلات آنتریم، منظره‌ای از زیبایی طبیعی استثنایی را نشان می‌دهد. میزان مقاطع سنگی قابل مشاهده و کیفیت ستونهای صخره‌ای با هم ترکیب شده است تا مجموعه‌ای از ویژگی‌های دارای اهمیت قابل توجهی را ارائه دهد.


بیشتر این سایت ۷۰ هکتاری در مالکیت و مدیریت National Trust است. دسترسی به ساحل توسط سیستم پیاده‌روی است که به بازدید کنندگان این امکان را می‌دهد تا مناظر ساحلی را از بالای صخره‌ها مشاهده کنند و همچنین ویژگی‌های زمین شناسی را در فاصله نزدیک بررسی کنند. این مسیر بطور کلی غیرقابل مشاهده است و برای نگه داشتن آن در شرایط ایمن، نظارت و نگهداری می‌شود. از بین بردن سنگ‌ها به عنوان سوغاتی، که پیش از حفاظت از منطقه رخ داده است، مدت زمان طولانی متوقف شده است.  

در این مسیر ایرلند شمالی مناظر خارق العاده بسیاری وجود دارد که چندین مکان به عنوان مکان فیلمبرداری سریال بازی تاج و تخت انتخاب شده‌اند. اگر از طرفداران سریال بزرگ HBO هستید، Giant Tours Ireland را ستایش خواهید کرد. فلیپ، راهنما و راننده محلی بازیگر مستقل برای نقش Hodor در این سریال بود، بنابراین داستان‌ها و حکایات شگفت انگیزی از تجربه خود دارد.

یکی از بهترین راه‌ها برای دیدن گذرگاه غول‌ها از بالا است - با تجربه بالای صخره. در این تور چهار ساعته پیاده روی، راهنمای محلی نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید جمعیت را دور بزنید و منظره ستون‌های بازالت باستانی را از بالا مشاهده کنید.

گذرگاه غول ‌ها/یکی از لوکیشن‌های سریال بازی تاج و تخت+عکس

گذرگاه غول ‌ها/یکی از لوکیشن‌های سریال بازی تاج و تخت+عکس

گذرگاه غول ‌ها/یکی از لوکیشن‌های سریال بازی تاج و تخت+عکس

گذرگاه غول ‌ها/یکی از لوکیشن‌های سریال بازی تاج و تخت+عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار