gardeshban.ir

اقامتگاه بوم گردی بام رودبار در روستای ییلاقی دارستان در ۸ کیلومتری شهرستان رودبار در استان گیلان واقع شده است.
کد خبر: ۲۹۵۸۲
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹-1399 May 11
گردشبان (gardeshban.ir) :
این اقامتگاه در دو طبقه دارای ۴ اتاق است که سه اتاق در طبقه دوم و یک اتاق در طبقه اول قرار دارند. این اقامتگاه بوم گردی ظرفیت پذیرش ۱۵ گردشگر ماجراجو را دارد که با خرید بلیط هواپیما رشت سفری به رودبار دارند. نمای کلی ساختمان چوبی بوده و دارای حوضچه و حیاط دلباز برای پیاده روی و دوچرخه سواری است، در واقع نمونه کاملی از یک زندگی آرام و به دور از هیاهوی شهر را می توانید با خرید اینترنتی بلیط هواپیما و سکونت در این اقامتگاه تجربه کنید. به خاطر نزدیکی به جاذبه های گردشگری زیاد در این منطقه انتخاب خیلی از مسافران همین اقامتگاه است. تمام طول مسیر تا این اقامتگاه آسفالته است و فقط ۵۰۰ متر آخر جاده خاکی اما ماشین رو است.

امکانات اقامتگاه بوم گردی بام رودبار

در مورد امکانات ارائه شده در اقامتگاه بوم گردی بام رودبار می توان به پارکینگ غیر مسقف، راهنمای محلی تورهای گردشگری، سیستم گرمایشی شوفاژ و رستوران با ارائه انواع غذاهای محلی مانند شامی رودباری، باقلا قاتق، میرزا قاسمی، ترشه تره، دیزی و قورمه اشاره کرد. توجه داشته باشید که به دلیل آب و هوای خنک و مطبوع این منطقه نیازی به استفاده از سیستم سرمایشی نیست، بنابراین فقط سیستم گرمایش تعبیه شده است. در طبقه همکف اقامتگاه بوم گردی بام رودبار آشپزخانه عمومی برای تهیه غذا در نظر گرفته شده است. مورد جالب توجه در مورد رزرو این اقامتگاه رایگان بودن برای کودکان کمتر از ۷ سال است. همچنین می توانید همراه خودتان حیوانات خانگی ببرید.

اتاق های اقامتگاه بوم گردی بام رودبار

در طبقه بالا سه اتاق مستقل و در طبقه پایین یک اتاق مستقل و یک سالن به همراه اتاق خواب و سرویس و حمام اختصاصی وجود دارد. ۳ واحد اقامتی در اقامتگاه بوم گردی بام رودبار کاملا مشابه هم هستند و فقط در رنگ دکوارسیون با همدیگر تفاوت دارند. برای رفاه مسافران در همه اتاق ها ۱ تخت قرار داده شده است، اما بقیه به صورت کف خواب هستند. ظرفیت استاندار هر اتاق در این اقامتگاه ۵ نفر است. توجه داشته باشید در تمامی اتاق ها تلویزیون وجود دارد و همگی فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند و باید از سرویس بهداشتی و حمام به صورت مشترک استفاده کنید. سرویس های بهداشتی این اقامتگاه به صورت ۱ توالت ایرانی و ۱ توالت فرنگی داخل ایوان و ۱توالت ایرانی و فرنگی داخل محوطه و ۲ حمام نیز به صورت مشترک قابل استفاده است.

امکانات اتاق های اقامتگاه بوم گردی بام رودبار

همه اتاق ها چشم انداز زیبایی به کوه درفک دارند که به بام رودبار معروف است. اتاق های طبقه بالا فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی و همگی دارای تختخواب و کف خواب و شوفاژ و بدون صبحانه هستند. سوئیت طبقه همکف بدون صبحانه و دارای یک تخت و بقیه کف خواب همراه با سرویس و حمام در سالن طبقه همکف هستند. اتاق طبقه همکف بدون صبحانه ظرفیت اضافی ندارد و حمام و سرویس به صورت اشتراکی هستند.
غذا در اقامتگاه بوم گردی بام رودبار

انواع غذاهای محلی با کیفیت خیلی عالی و خوشمزه برای مسافران با سفارش قبلی سرو می شود که به همراه پخت نان محلی از طعم غذاها و نان سیر نخواهید شد و اقامت لذتبخشی برایتان خواهد بود، همچنین چای آتشی نیز در این هتل وجود دارد که طعم بی نظیری دارد.
فاصله اقامتگاه بوم گردی بام رودبار تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله اقامتگاه بوم گردی بام رودبار تا جنگل منجیل: ۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی بام رودبار تا رودبار: ۸٫۳ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی بام رودبار تا ساحل: ۴٫۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی بام رودبار تا ییلاقی لاکه: ۲۰٫۳ کیلومتر

اقامتگاه بوم گردی بام رودبار؛لذت اقامت در طبیعتی دلباز/عکس

اقامتگاه بوم گردی بام رودبار؛لذت اقامت در طبیعتی دلباز/عکس

اقامتگاه بوم گردی بام رودبار؛لذت اقامت در طبیعتی دلباز/عکس

اقامتگاه بوم گردی بام رودبار؛لذت اقامت در طبیعتی دلباز/عکس

اقامتگاه بوم گردی بام رودبار؛لذت اقامت در طبیعتی دلباز/عکس

اقامتگاه بوم گردی بام رودبار؛لذت اقامت در طبیعتی دلباز/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار