gardeshban.ir

تفاهم نامه ارائه خدمات فرهنگی، رفاهی و گردشگری سلامت محور به بازنشستگان کشوری میان صندوق بازنشستگی کشوری و موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر با هدف آغاز سفرهای سلامت محور یک روزه بازنشستگان کشوری به امضا رسید.
کد خبر: ۲۹۶۵۳
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹-1399 May 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
محمود مرتضایی‌فرد، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در جریان امضای این تفاهم نامه با تاکید بر اهمیت توجه به سلامت بازنشستگان تحت پوشش این صندوق، گفت: راهبرد جدید صندوق بازنشستگی کشوری امضای تفاهم‌نامه‌هایی است که ضمن ارائه خدمات فرهنگی، رفاهی و گردشگری متنوع و مطلوب، هم زمان، سلامت‌محور نیز باشند.

مرتضایی فرد تصریح کرد: سفرهای سلامت‌محور بازنشستگان با امضای این تفاهم‌نامه کلید خواهد خورد و امیدواریم در مراحل بعدی این سفرها در کل کشور گسترش یابد.

او ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، سفرهای تفریحی و به شکل گذشته در کشور امکان پذیر نیست و باید به سمت شیوه‌های جدید و مبتنی بر سلامت و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی گام برداشته شود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: دوره جدید سفرهای صندوق بازنشستگی کشوری در قالب «سفرهای سلامت‌محور» هم‌زمان با عید سعید غدیرخم آغاز خواهد شد.

مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر نیز در آیین انعقاد این تفاهم‌نامه اظهار داشت: ارائه خدمت به بازنشستگان فرصتی ارزشمند و مغتنم است و خوشحالیم که با همکاری اداره کل فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی می‌توانیم از این پس در این حوزه به ارائه خدمت بپردازیم.

عارف‌نیا با اشاره به اهداف این موسسه در عرصه فرهنگ و هنر، توسعه خدمات فرهنگی، آموزشی و گردشگری در کشور را از مهم‌ترین اهداف این موسسه برشمرد و گفت: این تفاهم‌نامه گام نخست در زمینه همکاری میان موسسه فرهنگ و هنر و صندوق بازنشستگی کشوری است.

او یادآور شد: براساس این تفاهم‌نامه، بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند از مجتمع پذیرایی، اقامتی و تفریحی آدران در جاده چالوس و همچنین خدمات اقامتی هتل فرهنگ و هنر مشهد در قالب تورهای یک‌روزه سلامت‌محور استفاده کنند.

مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر ادامه داد: در این تورهای یک روزه برنامه های متنوعی از جمله رویدادهای فرهنگی و هنری تعریف شده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار