gardeshban.ir

CIP چیست؟ CIP (سی آی پی) مخفف عبارت Commercial Important Person می‌باشد و به افرادی اطلاق می‌شود که از نظر تجاری مهم هستند. خدمات قابل ارائه به VIP و CIP در فرودگاه، هتل، سالن‌های همایش و … تقریبا یکسان و تفاوت عمده بین این دو در تامین امنیت برای VIP است.
کد خبر: ۲۹۷۸۳
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹-1399 May 17
گردشبان (gardeshban.ir) :
در بسیاری مواقع مسافرین برای سفر های خود به دنبال خدمات اختصاصی و راحتی هستند تا بتوانند با کمترین استرس و دغدغه فکری به سفر بروند و برای این منظور فرودگاه‌های مختلف اقدام به ارائه خدمات خاصی با عنوان CIP نموده‌اند که مسافرین علاقمند به استفاده از این خدمات می‌توانند از قبل آن‌را از آژانس‌های گردشگری تحت قرار داد فرودگاهی خریداری کنند. در این زمینه شرکت اسراء پرواز (ایوار) به عنوان یکی از شرکت‌های تحت قرار داد فرودگاهی، خدمات CIP رابه مسافرین ارائه می‌دهد و مسافرین می‌توانند با درخواست خود و مشخص کردن نوع خدمات مورد نیاز کلاس درخواستی CIP را خریداری می کنند.

 مسافران و علاقه‌مندان به گردشگری و سفر برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات «CIP» می­‌توانند با شماره تماس 9100 9100 ، داخلی 413 تماس حاصل فرمایند.

سالن CIP فرودگاه امام خمینی

این سالن، مجهز‌ترین سالن تشریفات اختصاصی کشور به حسابمی‌آید که در مساحتی برابر با ۷ هزار متر مربع در سه طبقه به بهره‌برداری رسیده است. مسافرین ورودی و خروجی فرودگاه امام خمینی(ره) که مایل هستند بعد و قبل از پرواز را در فضایی آرام و بدون استرس بگذرانند می‌توانند از سالن تشریفات و امکانات موجود در آن بازدید و استفاده نمایند. این جایگاه به‌عنوان یک ترمینال اختصاصی برای افراد ویژه به نحوی طراحی شده است که مسافرین محترم جایگاه به همراه مستقبلین و یا مشایعین محترم در فضایی آرام و بدون نیاز به اجرای فرایندهای عادی عملیات فرودگاهی نظیر دریافت کارت پرواز و تحویل بار در این مدت ضمن استراحت و پذیرایی شایسته از میز اردو مجهز استفاده نمایند.

خدمات CIP فرودگاه امام خمینی

ارائه خدمات انتقال مسافر از مبدا به فرودگاه و بالعكس بوسيله خودروهای تشريفات

ترانسفر تا پای پلکان پرواز و بالعکس توسط راهنمای مخصوص CIP

كافی شاپ لوكس و سرو انواع نوشيدني گرم و سرد و انواع شيريني، سالاد و دسر جهت مسافرين CIP

امكان استفاده از ميز اردور جهت مسافرين، مستقبلين و مشايعت كنندگان

دریافت کارت پرواز توسط مسئولین مربوط CIP

انجام کلیه امور مربوط به بار و ویزا توسط مسئولین مربوط CIP (اخذ ویزا فرودگاهی با هماهنگی قبلی) 

استفاده و تردد گیت‌های اختصاصی سپاه، پلیس، گمرک و پذیرش بار

استفاده از فروشگاه‌های لوکس با برندهای خارجی و داخلی معتبر

استفاده از اینترنت وایرلس و اتاق مخصوص کامپیوتر و اینترنت

باجه بانک اختصاصی به منظور انجام امور بانكی اعم از ارزی (غیر از ارز مسافرتی) و ريالی مسافرين

اتاق اختصاصی سیگار با تهویه استاندارد

فروشگاه خشکبار، چرم، صنایع دستی و خاویار

سالن کنفرانس و ملاقات‌های خصوصی جهت مذاکرات تجاری

سوئیت‌های ویژه برای اقامت‌های موقت و استراحت‌های کوتاه
  

مسافرین می توانند با انتخاب هر کدام از خدمات CIP از شرکت ایوار نسبت به رزرو آن اقدام نمایند و لازم به ذکر است هزینه های مربوط به ارایه خدمات CIP بستگی به اجزای انتخابی مسافرین دارد. همچنین مسافرین علاقمند می توانند از خدماتVIP  برای گشت‌ها، اقامت، راهنمایی تور در داخل ایران نیز استفاده نمایند. در این خصوص شرکت ایوار با کادری مجرب و داشتن هتل‌های بسیار لوکس تحت قرار داد و نمایندگی خطوط هواپیمایی آمادگی دارد تا نسبت به ارایه خدمات CIP و VIP   در ایران و اروپا به مسافرین علاقمند خدمات ویژه ارایه نماید.

 
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار