gardeshban.ir

نخست وزیر استرالیا اعلام کرد که احتمالاً مرزهای داخلی این کشور تا قبل از کریسمس باز نخواهد شد چرا که این کشور روز دوشنبه رکورد جدیدی از افزایش روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا ویروس را به ثبت رساند.
کد خبر: ۲۹۹۰۲
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹-1399 May 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا اعلام کرد که احتمالاً مرزهای داخلی این کشور تا قبل از کریسمس باز نخواهد شد چرا این کشور روز دوشنبه رکورد جدیدی از افزایش روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا ویروس را به ثبت رساند.

با این وجود شواهدی وجود دارد که نشان می دهد اقدامات شدید قرنطینه در شهر ملبورن تأثیرگذار بوده به طوری که آمار روزانه ابتلا به کرونا در ایالت ویکتوریا کاهش یافته و به کمترین میزان طی دو هفته اخیر رسیده است.

موریسون به خبرنگاران در کانبرا گفت: من امروز بیش از هفته گذشته امیدوار هستم. وی از رهبران ایالتی خواست تا با یکدیگر همکاری کنند تا ساکنان ایالت ها به خانه های خود باز گردند.

سیستم سیاسی فدرال استرالیا منجر شده است که هشت ایالت در پاسخ به این بحران اقدامات متفاوتی را انجام دهند و در نتیجه چندین مرز داخلی بسته شود.

ایالت ویکتوریا که ملبورن، دومین شهر بزرگ استرالیا و مرکز موج دوم کروناویروس در آن واقع شده است از مرگ 19 نفر در طی 24 ساعت گذشته بر اثر این ویروس خبر داد.

این در حالی است که برخی از ایالت های دیگر هنوز آمار روزانه موارد جدید ابتلا و مرگ و میر را گزارش نداده اند، آمار ایالت ویکتوریا بزرگترین افزایش روزانه تلفات در این کشور محسوب می شود.

مقامات ویکتوریا همچنین از 322 مورد جدید ابتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر دادند که کمترین میزان افزایش روزانه در عفونت های جدید از 29 ژوئیه است.

ملبورن با جمعیت نزدیک به 5 میلیون نفر، از اوایل ماه ژوئیه در قرنطینه به سر می برد و مردم عمدتا در خانه مانده و کسب و کارها نیز تعطیل می باشد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار