gardeshban.ir

ایران ایر اعلام کرد/
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از راه اندازی پرواز تهران-وین طی شنبه هفته آینده خبر داده است.
کد خبر: ۲۹۹۹۸
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹-1399 May 22
گردشبان (gardeshban.ir) :
ایران ایر اعلام کرد: به دنبال رفع محدودیت بهداشتی‌های اعمال شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری اتریش و صدور مجوز برای شروع مجدد پروازهای "هما" به مقصد وین، از روز  25 مردادماه سال جاری، پرواز برنامه‌ای "هما"  از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به مقصد فرودگاه وین انجام می‌شود.

این پرواز در روزهای شنبه هر هفته، با پرواز شماره 717 در ساعت 8:40 دقیقه بامداد فرودگاه امام خمینی (ره) ترک و در ساعت 10:30 دقیقه (به وقت محلی) در  فرودگاه وین به زمین می‌نشیند.

بازگشت این پرواز در همان روز،  با پرواز شماره 716 در ساعت 11:50 دقیقه به وقت محلی از فرودگاه وین پرواز می‌کند و در ساعت 18:40 دقیقه وارد فرودگاه امام خمینی (ره) می‌شود.

براساس اطلاعیه صادره از سوی سازمان هواپیمایی کشور اتریش، مسافران دارای مدارک ذیل می‌توانند به این کشور مسافرت کنند؛

-پاسپورت و اقامت اتحادیه اروپا ،ایسلند، نروژ، سوئیس و انگلستان

- اقامت اتحادیه اروپا، ایسلند، نروژ، سوئیس، انگلستان، داشتن بلیت تایید شده هواپیما، قطار یا اتوبوس در ادامه مسیر به کشور صادرکننده کارت اقامت به صورت ترانزیتی الزامی است.

- ویزای کار Business تایپD ، ویزای دانشجویی تایپD  اتریش، ویزای خانوادگی تایپ D  اتریش جهت پیوستن به خانواده و مسافران تزانزیت

همچنین در این اطلاعیه ذکر شده است تمامی مسافران بالای 11 سال در پروازهای ورودی به اتریش (به غیر از مسافران تراتزیت هوایی) باید قبل از پرواز اقدام به انجام آزمایش PCR نمایند وگواهی جواب منفی تست کرونا در محدوده 72 ساعت مانده به پرواز را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند. همچنین مسافران با ویزای تایپ C توریستی تا اطلاع ثانوی مجاز به انجام سفر نیستند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار