gardeshban.ir

گزارش/
آرام آرام صنعت توریسم فعال می‌شود و این چیزی‌ست که برای مسافران آینده پیش‌بینی می‌شود. مرزها به آرامی باز می‌شوند و صنعت گردشگری راه‌های جدیدی برای سفر پیدا می‌کند.
کد خبر: ۳۰۲۲۳
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹-1399 May 28
گردشبان (gardeshban.ir) :
مسافران به تدریج به ایرلاین‌ها اعتماد می‌کنند.  یا حتی برای مدتی به سفرهای جاده‌ای روی می‌آورند. 

در این بین بسیاری درک می‌کنند که مفهوم نرمال در گذشته با مفهوم «نرمال جدید» چقدر متفاوت است. در حال حاضر برای سفر به دلایل مشخص الزاماتی وجود دارد که این الزامات متفاوت هستند اما از چک کردن دمای بدن تا نتیجه تست منفی بیمار کرونا را شامل می‌شود. 

پیشبینی آینده نامعلوم سفر بعد از تابستان 2020! +تصاویر

سیاه یا سفید مطلق

بسیاری از کارشناسان گفته‌اند که هیچ‌چیزی سیاه یا سفید مطلق نیست و اما از طرف دیگر کارشناس Q&A بوز فود (BuzzFeed) می‌گوید که درست است که هیچ‌چیز سیاه یا سفید مطلق نیست اما در حال حاضر هیچ‌چیز ایمن نیست. با این حال گردشگری تمام تلاس خود را می‌کند تا یک بازگشت موفقیت آمیز داشته باشد و امید این صنعت به معیارهای بهداشتی و گسترش آن در محل و همچنین تشویق مسافران به سفر‌های هوشمندانه‌تر می‌باشد.

قرنطینه اجباری، ماسک، ضدعفونی‌کنند و بررسی دمای بدن

پیشبینی آینده نامعلوم سفر بعد از تابستان 2020! +تصاویر

به اندازه کافی در مورد شرایط سفرهای بین المللی و محلی و شرایط فرودگاه‌ها گفته شده، اما هنوز هم ممکن است بسیاری از مسافران هنگامی وارد به فرودگاه شگفت‌زده شوند؛ کنترل دما به آرامی در حال تبدیل شدن به یک روتین خطوط هوایی در سراسر جهان می‌شود.  تب یکی از شایع‌ترین علائم کروناویروس است و هر کسی که تب داشته باشد، اجازه مسافرت ندارد؛ حتی اگر تب وی به دلیل بیماری یا شرایط دیگری باشد. علاوه بر این، ایستگاه‌های ضد عفونی‌کننده در اطراف فرودگاه‌ها و مکان‌های پر ترافیک، از جمله ایستگاه‌های اتوبوس دایر خواهند شد. مسافران تشویق می‌شوند که از این وسایل به طور مرتب و مکرر، به ویژه در مناطق با تماس بالا، استفاده کنند.

پیشبینی آینده نامعلوم سفر بعد از تابستان 2020! +تصاویر

قرنطینه اجباری هنوز هم موردی است که مسافران به آن عادت دارند. طولانی‌ترین مدت قرنطینه 14 روز است و برخی از کشورها قرنطینه را کم‌تر از یک هفته اعلام کرده‌اند.  در هر صورت، قرنطینه کردن احتمالا بخشی از برنامه‌های سفر خواهد شد.

مقایسه نسل قدیمی‌تر با نسل جوان

پیشبینی آینده نامعلوم سفر بعد از تابستان 2020! +تصاویر

زمانی که در سفر به شکا‌ف‌های نسلی اشاره می‌کنیم، برای آینده قابل پیش‌بینی به احتمال زیاد محدوده سنی مطرح خواهد شد. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که این امر به طور طبیعی رخ خواهد داد زیرا افراد مسن‌تر که احتمال زیاد در معرض خطر هستند، تصمیم می‌گیرند به سفر نروند. در عوض، کسانی که در گروه در معرض خطر قرار دارند، احتمالا برنامه‌های آینده خود را به تعویق می‌اندازند یا به مسافرت‌های محلی و یا سفرهای جاده‌ای متوسل می‌شوند، جایی که احتمال خطر تا حدی با رعایت پروتکل‌ بهداشتی کاهش می‌یابد.

سفرهای مرتبط با سرگرمی و طبیعت‌گردی محبوبیت خود را باز پس می‌گیرند.

پیشبینی آینده نامعلوم سفر بعد از تابستان 2020! +تصاویر

پیش‌بینی می‌شود که به علت صرف زمان زیادی در خانه، سفرهای تفریحی بار دیگر محبوب می‌شود. مرد م با توجه به چیزهایی که برای آن‌ها جالب است مانند سفرهای تاریخی یا علایق ویژه‌ای مانند عکاسی، پیاده‌روی و یا کمپ زدن، تعطیلات و مسافرت خود را برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند.  

در مورد این موضوع، صنعت گردشگری در بخش طبیعت رشد خواهد داشت و مردم بیشتری به سمت اردوگاه‌های گردشگری می‌روند تا امکانات مورد نیاز خود را از آنجا گرفته و استفاده کنند. علاقه به RVها و سفرهای جاده‌ای با رعایت فاصله اجتماعی نیز افزایش خواهد یافت و افراد بیشتری به دنبال راه‌هایی برای کاوش هستند.

سفرهای محلی در تعطیلات بین‌المللی

پیشبینی آینده نامعلوم سفر بعد از تابستان 2020! +تصاویر

به طور کلی انتظار می‌رود که سفر به کشورهای دیگر کاهش یابد. مردم شروع به بررسی و کنکاش محیط اطراف خود به صورت عمیق‌تر می‌کنند و همچنین سفر به شهرها و استان‌های همسایه را در برنامه خود می‌گذارند که سفرهای طولانی را در حال حاضر به تعویق می‌اندازد. زمانی که صنعت گردشگری بین‌المللی شاهد ایجاد مشکلات مختلف برای مسافران است، حتی با وجود قرنطینه که هر کشوری با قوانین متعدد اعمال می‌کند، شروع به کاهش می‌کند. در عوض سفرهای جاده‌ای، محلی، سفرهای یک روزه و آخر هفته‌ای احتمالا برای مدتی عادی خواهد شد.  

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار