gardeshban.ir

مکان‌های زیادی در سراسر اروپا هستند که شاید کمتر دیده شده باشند اما ارزش این را دارند که برای دیدن از آنجا زمان بگذارید و تجاربی جدید کسب کنید.
کد خبر: ۳۰۲۷۳
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹-1399 May 29
گردشبان (gardeshban.ir) :

می‌خواهیم پرشور و حرارت‌ترین مکان‌های محلی اروپا را به شما معرفی کنیم، مکان‌هایی که احساسی از جنس بومی بودن را به شما منتقل می‌کنند. این مناطق که بازه‌ای از رستوران، محله‌های قدیمی، فروشگاه و ... را در برمی‌گیرند، بدون شک شما را هیجان زده خواهند کرد.

1. مادرید، رستوران لاموسا لاتینا

اگر دلباخته تاپاس هستید قطعا به رستوران «لاموسا لاتینا» (La Musa Latina) در شهر مادرید هم علاقه‌مند خواهید شد؛ جایی که غذاهای سنتی با رنگ و لعابی از دوران معاصر سرو می‌شوند. در این رستوران حتماً «کاریلراس» (carilleras) را که با قارچ، نوعی عسل مخصوص، املت اسپانیایی و تاس کباب ایبریایی سرو می‌شود، امتحان کنید. دامپلینگ ژاپنی و کباب دنده‌های آبدار این رستوران هم، حال و هوایی شرقی به این رستوران بخشیده است.

اسرار اروپا

2. لیسبون، محله اِل ایکس فکتوری

اگر سرتان برای هنر و کارهای خلاقانه درد می‌کند و می‌خواهید که از صحنه‌های هنری زیبای لیسبون بازدید کنید، حتماً سری به محله «اِل ایکس فَکتوری» (LX Factory) در آلکانتارا بزنید. این محله که پیش‌تر میزبان یک کارخانه نساجی بوده، بهترین کافه‌ها و گالری‌های مستقل شهر را دربر گرفته است. علاوه بر این، آرت استریت یا هنرهای خیابانی شگفت‌انگیز این محله هم حسابی شما را به وجد خواهد آورد. لیسبون به خاطر گرافیتی‌هایش همه جا شهره است و در و دیوارهای این محله هم پر از گرافیتی‌هایی است که نباید تماشای آن‌ها را از دست بدهید.

اسرار اروپا

3. ژنو، برند له لابو

به دنبال خرید تابستانه در ژنو هستید؟ حتماً از خیابان «هِنری بلانولِت» (Rue Henri-Blanvalet) که یکی از جالب‌ترین خیابان‌های ژنو است بازدید کنید. اگر به آنجا رفتید، حتماً عینک‌های آفتابی برند لوکس «له لابو» (Le Labo) را ورانداز کنید، عینک‌هایی که بسیارشان توسط «لیلا کریر» (Leila Krir) طراحی شده است.

اسرار اروپا

4. استکهلم، فود کورت تیاتِرن

در استکهلم هستید و به دنبال یک غذاخوری ویژه و غیرمعمول می‌گردید؟ پس سری دست به کار شوید و سری به «تیاترن» (Teatern) بزنید. این فود کورت، درست در میانه یک مرکز خرید ساده و زیبا واقع شده و غذاهایی از بهترین سرآشپزهای سوئدی را سرو می‌کند. یادتان نرود که حتماً نودل‌های مخصوص اسکاندیناویایی «آدام و البین» (Adam & Albin) را امتحان بکنید.

اسرار اروپا

5. هامبورگ، فروشگاه میشل رکوردز

فروشگاه بی‌نظیر «میشل رکوردز» (Michelle Records) یکی از مهم‌ترین دلایل برای سفر به هامبورگ است. در این فروشگاه می‌توانید به دل شلوغی‌ها بزنید، به تورق آهنگ‌های جدید و قدیم بپردازید، یکی از کنسرت‌های پنجره‌ای آن را ببینید یا به راحتی هرچه تمام‌تر در مورد گروه‌های موسیقی مورد علاقه خود با مردمان محلی به گپ و گفت بنشینید.

اروپا

6. تولوز، فیلیبرت

یک هنرمند و خالق آثار گرافیتی خاص که از قضا قصاب هم بوده، دست به خلق یکی از بهترین رازهای مخفی تولوز در کشور فرانسه زده است. رستوران زیبای فیلیبرت (Philibert) با غذای مشهورش یعنی «فو فیله» (faux filet) که با سیب زمینی سرخ شده و موس شکلات سرو می‌شود، یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای رستوران گردی در تولوز است. از دکوراسیون کم رنگ و نامرئی این رستوران دلسرد نشوید، چرا که این محیط با صحنه آرایی زیبای خود برای صرف غذا خاطره‌ای فراموش نشدنی برای شما خواهد ساخت.

اسرار اروپا


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار