gardeshban.ir

اگر جز افرادی هستید که سریعا ترش می‌کنند و تمام مدت از زیاد بودن اسید معده خود ناراحت و کلافه هستید، ما به شما آموزش می‌دهیم که چگونه ترش کردن معده خود را درمان کنید.
کد خبر: ۳۰۳۲۶
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹-1399 May 31
گردشبان (gardeshban.ir) :
همه افراد در طول عمرشان حتما سوزش سر دل را تجربه کردند که حالتی بسیار ناخوشایند است. در ایجاد و تشدید ترش کردن معده عواملی نقش دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد.

زمانی که شما از ترش کردن مزمن معده رنج می‌برید ممکن است که با بیماری ترش معده همراه باشد که در ادامه با چند روش درمان این بیماری آشنا می‌شوید:

آب هویج

هویج به‌عنوان یک ابر غذا شناخته‌شده است و می‌تواند به بهتر شدن اوضاع معده کمک کند. در مخلوط‌کن، چند هویج را با یک موز و کمی آب مخلوط‌کنید. این نوشیدنی را بنوشید. خوردن این نوشیدنی به شکم کمک خواهد کرد که تمام اسید‌ها و گاز‌هایی را که باعث ناراحتی در معده می‌شوند، جذب کند.

شیر

شیر گرم مشکل ترش کردن معده و یبوست را رفع می‌کند. کمی عسل به شیر اضافه کنید تا دیواره معده‌تان نرم شود. این‌یک درمان خانگی برای ترش کردن معده است که بسیار عالی عمل می‌کند.

لیمو

تقریباً در تمام دارو‌های خانگی، لیمو برای درمان سوءهاضمه، درد معده، سرفه و بسیاری از مشکلات دیگر استفاده می‌شود. آب یک لیمو را با عسل و آب ترکیب کنید تا دارویی بسیار مؤثر داشته باشید.

ماست

ماست یک درمان بسیار مؤثر برای افرادی است که مبتلابه اسهال و سوءهاضمه هستند. کمی دانه‌ی زیر‌ه‌ی سبز خردشده و نمک را در یک‌کاسه ماست بریزید و حداقل دو بار در روز آن را بخورید.

کیسه آب گرم

این‌یک درمان خوب برای ترش کردن معده است، به‌ویژه اگر مشکل معده در اثر قاعدگی دردناک ایجاد شده باشد. به پشت دراز بکشید و یک کیسه آب گرم را که در پارچه پیچیده‌اید روی شکم خود بگذارید.

جوش‌شیرین

جوش‌شیرین (یک قاشق چای‌خوری) مخلوط شده با یک لیوان آب گرم می‌تواند به تسکین درد معده کمک کند.

چای‌دارچین و زنجبیل

دوتکه چوب دارچین و نصف قاشق چای‌خوری زنجبیل رنده شده را به یک لیوان آب گرم اضافه کنید. اجازه بدهید که این مخلوط به مدت ۵ دقیقه استراحت کند و سپس آن را بنوشید.

مخلوط ادویه‌جات خشک

حدود یک قاشق چای‌خوری از تخم گشنیز، دانه رازیانه، دانه زیره‌ی سبز را به کمی آب جوش اضافه کنید، اجازه دهید که این ترکیب خنک شود و آن را بعد از غذا میل کنید.

چای سبز

نوشیدن یک فنجان چای سبز به‌طور روزانه و هنگام صبح به کاهش سطح اسیدیته در معده‌ی شما کمک خواهد کرد. از مصرف بیش‌ازحد قند با چای سبز پرهیز کنید. در عوض، از یک قاشق چای‌خوری عسل استفاده کنید.

آب

آب بهترین درمان خانگی برای ترش کردن معده و بهترین درمان برای حذف تمام سموم از بدن شما است. هرکسی باید به‌طور متوسط ۸ تا ۱۰ لیوان آب بنوشد صرف‌نظر از این‌که معده‌تان ترش کند یا نه.

زنجبیل

کمی زنجبیل رنده شده را به یک لیوان آب گرم اضافه کنید، یک قاشق چای‌خوری عسل داخل این ترکیب بریزید و آن را بنوشید. درواقع برای درمان مشکل سوءهاضمه می‌توان زنجبیل را به اشکال دیگر چای نیز اضافه کرد. شربت زنجبیل به‌اندازه‌ی زنجبیل طبیعی مؤثر است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار