gardeshban.ir

شاید یکی از دغدغه‌های ما در سفرهای خارجی پیدا کردن رستوران حلال باشد؛ اما با راهنمایی که برایتان فراهم کردیم، این نگرانی‌ها در سفر به شهر لندن از بین خواهند رفت. در این شهر انگلیسی، با خیالی آسوده غذا بخورید.
کد خبر: ۳۰۳۴۴
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹-1399 May 31
گردشبان (gardeshban.ir) :

لندن برای کسانی که تمایل دارند گوشت حلال بخورند، مقصدی خوب و پذیرا محسوب می‌شود. از رستوران‌های زنجیره‌ای گرفته تا رستوران‌های مستقل، فست فود تا غذاهای اعلا، در این شهر برای هر مسلمانی که بخواهد بیرون غذا بخورد گزینه‌ای مناسب پیدا می‌شود. در بین این رستوران‌ها تنها گزینه‌های هندی و خاورمیانه‌ای را نمی‌بینید، بلکه رستوران‌های آسیایی در کنار سایر رستوران‌های با غذاهای ترکیبی در این فهرست حضور پیدا کرده‌اند.

۱. هاوس آو هو

رستوران ویتنامی و تایلندی «هاوس آو هو» (House of Ho) مرغ حلال را در کنار منویی شامل سوشی و ساشیمی به مشتریان ارائه می‌کند. برای خوردن یک چیکن وینگز گریل خوشمزه آماده باشید. البته بنتو باکس‌ها هم گزینه‌ای لذیذ و هیجان انگیز هستند.

رستوران های حلال لندن

۲. استاکس داینر

مسلمانان نباید به خاطر آن که غذای حلال می‌خورند، عشق مردم لندن به برگر را نادیده گرفته و آن را تجربه نکنند. «استاکس داینر» (Stax Diner) در خیابان «کارنابی» (Carnaby) گوشت حلال استفاده کرده و برگرهای وسوسه انگیزی را به مشتریان مسلمان خود پیشنهاد می‌کند. مرغ سرخ شده و وافل هم برای کسانی که علاقه‌ای به امتحان کردن برگر ندارند وجود دارد.

رستوران های حلال لندن

۳. هاپرز

همان طور که در صف طولانی رستوران هستید (که معمولاً از بیرون در هم رد شده و به دور بلوک ادامه پیدا می‌کند)، «هاپرز» (Hoppers) به شما درباره سلامت گوشت‌های مرغ، بره و گوسفندش تضمین می‌دهد. کاری‌ها و سایر غذاهای اینجا بدون شک ارزش صف‌ها و انتظارهای طولانی را دارند و مطمئن باشید که بعد از پایان غذا دلتان باز هم بیشتر می‌خواهد.

رستوران های حلال لندن

۴. گوانابانا

رستوران «گوانابانا» (Guanabana) با تمی کارائیبی، اوقات خوش، غذایی عالی و مواد اولیه‌ای حلال را به شما هدیه می‌کند. شاید اینجا به نظر تنها یک رستوران کوچک باشد اما ردیفی از بهترین غذاهای آمریکای جنوبی و کارائیب مانند کاری بز و خورش مرغ ادویه‌ای در آن انتظارتان را می‌کشد. برای کسانی که به ادویه‌های تند علاقه‌ای ندارند، گزینه برگر هم وجود دارد.

رستوران های حلال لندن

۵. چور بیزار

با غذا خوردن در رستوران «چور بیزار» (Chor Bizarre) می‌توانید از لندن به شمال هند سفر کنید. این رستوران لوکس هندی با مبلمانی متفاوت و دکوری پیچیده و دقیق، هر غذای شما را مانند تجربه‌ای بی‌همتا و تکرار نشدنی می‌کند. تمام بره‌ها و مرغ‌ها حلال بوده و ما به شما بره «تادوری» یا «چتیناد» مرغ تند را توصیه می‌نماییم.

رستوران های حلال لندن

۶. اینیتو

رستوران «اینیتو» (Inito) در نزدیکی خیابان لیورپول، غذاهای خیابانی هندی را به مشتریان ارائه کرده و طیف وسیعی از غذاهای کوچک کلاسیک و خوراکی‌های سبک و لذیذ این کشور مانند «پانی پوری» و «ماسالا گواکامول» را می‌توان از آن خریداری کرد. البته همان طور که از یک رستوران هندی انتظار می‌رود، کاری‌ها هم در منو به چشم می‌خورند و لقمه‌های «دو روتی» و کباب‌ها هم جای ثابت خود را دارند. می‌توانید به حلال بودن تمام گوشت‌ها اطمینان داشته باشید.

رستوران های حلال لندن

۷. چای وو

رستوران لوکس و مجلل چینی «چای وو» (Chai Wu) گوشت‌هایی تماماً حلال در غذاهایش استفاده کرده و می‌توانید در آن بدون هیچ نگرانی غذا سفارش دهید. این رستوران برای استراحت بعد از یک خرید طولانی یا موزه گردی بسیار مناسب بوده و دکور زیبا و غذاهای هوس انگیزش خستگی را از تن شما بیرون می‌کنند. گوشت گوساله با سس تند و ترش یا مرغ ترش و شیرینی که در یک دراگون فروت ارائه می‌شود، جزو پیشنهادهای ویژه ما هستند.

رستوران های حلال لندن

۸. بونداکس

در رستوران «بونداکس» (Boondocks) یک منوی آمریکایی با گوشت‌های کاملاً حلال انتظارتان را می‌کشد تا با غذاهای آن روحتان را صیقل دهید. در این منوی وسوسه انگیز، برگرهای جذاب، مرغ به هر حالتی که بتوانید فکرش را بکنید، به همراه ساندویچ‌‌های «پو-بوی» و خوراکی‌های دل انگیز دیگر پیدا می‌شود. پس اگر غذاهای آمریکایی را دوست دارید در انتخاب اینجا درنگ نکنید!

رستوران های حلال لندن

۹. بین تانگ

رستوران پان آسیایی «بین تانگ» (Bintang) با گوشت‌هایی تماماً حلال، بهترین غذاهای آسیایی را با اندکی تغییرات به شما ارائه می‌کند. برای مثال می‌توانید از گوشت بره مالایی، مرغ ترد با سیر و سرکه و غذاهای تایلندی شروع کنید.

رستوران های حلال لندن

۱۰. تارشیش

رستوران گریل مدیترانه‌ای «تارشیش» (Tarshish) در «وود گرین» (Wood Green) تنها گوشت حلال سرو کرده و در دو طبقه فضای بزرگ آن می‌توانید غذاهای لذیذ ترکیه‌ای را در کنار سایر غذاهای ترکیبی امتحان کنید. در هسته مرکزی رستوران عشق یک خانواده به آشپزی کاملاً لمس می‌شود. برای آشنایی با طعم‌های واقعی ترکی، بره بیتی یا مرغ شیش را سفارش دهید.

رستوران های حلال لندن


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار