gardeshban.ir

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: محور هراز محدوده تونل زیار باغ از امروز تا سوم شهریور ۹۹ از ساعت ۲۱ تا ۵ صبح روز بعد به دلیل بهسازی سیستم روشنایی و تهویه تونل در کیلومتر ۹۵ مسدود است و تردد از محور‌های فیروزکوه و کندوان انجام می‌شود.
کد خبر: ۳۰۴۰۷
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۹-1399 June 02
گردشبان (gardeshban.ir) :
در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات کسب شده از سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک در محور شهریار-تهران و آزادراه قزوین-کرج-تهران

وی اظهار کرد: دوربین‌های نظارت تصویری تردد روان در محور‌های هراز، کندوان، فیروزکوه آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت نشان می‌دهد.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و ترافیک سنگین حدفاصل شهرک خاتم تا گرمدره، از بروز ترافیک سنگین در محور شهریار-تهران در برخی از مقاطع خبر داد.

* باران در هراز، فیروزکوه و کندوان

محرابی‌نیا با اشاره به بارش باران در محور هراز، گفت: در محور‌های کندوان و فیروزکوه بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم، از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی خبر داد.

* محور هراز از ساعت ۲۱ امشب مسدود است

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: محور هراز محدوده تونل زیار باغ در استان مازندران از امروز دوم شهریور تا سوم شهریور ۹۹ از ساعت ۲۱ تا ۵ صبح روز بعد به مدت ۲ شب به دلیل اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل در کیلومتر ۹۵، مسیر مسدود است و تردد از محور‌های جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می‌شود.

‌* ۳ آزادراه پرتردد کشور در شبانه روز گذشته

محرابی نیا تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته در آزادراه کرج-تهران، آزادراه قزوین-کرج و آزادراه کرج-قزوین پرترددترین جاده‌های کشور بود.

* انسداد جاده شمشک-دیزین

وی اضافه کرد: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود، محور قزوین - همدان در کیلومتر ۱۱۰، جاده فرعی شمشک - دیزین، محور خرم‌آباد - پلدختر و محور شهداد - نهبندان به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

* سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۴.۳ درصد

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها بر اساس رصد تعداد ۲۲۴۹ دستگاه ترددشمار جاده‌ای نسبت به روز قبل ۰.۹ درصد کاهش دارد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۴.۳ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صبح ثبت شد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار