gardeshban.ir

معمولا یکی از سخت‌ترین بخش‌های سفر برای گیاهخواران، پیدا کردن رستوران‌های گیاهی شهر است.
کد خبر: ۳۰۴۱۲
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۹-1399 June 02
گردشبان (gardeshban.ir) :

در این مقاله بهترین رستوران‌های گیاهی اسلو را به شما معرفی می‌کنیم تا در سفر خود به این شهر دغدغه‌ی پیدا کردن غذای گیاهی را نداشته باشید.

10 رستوران گیاهی اسلو - نروژ

  • کافه فانکی فرش
  • نورد وگن
  • لاوینگ هات در سنت هانسهاون
  • لاوینگ هات در فردنسبورگز واین
  • اسلو را
  • د فریگرنس آو د هارت
  • سیلک رود
  • وادرات سالات
  • کریشناز کویزین
  • کومی

غذاهای گیاهی در رستوران های اسلو

این رستوران‌های گیاهی دارای امتیاز بالایی در میان گیاهخواران هستند. حتی افرادی که عاشق غذاهای گوشتی هستند، معتقدند غذاهای گیاهی این رستوران ‌های اسلو سخت‌گیرترین مشتریان را هم راضی می‌کند.

از صبحانه گرفته تا برانچ، شام و میان‌وعده، می‌توانید بهترین غذاهای گیاهی را در این رستوران‌ها و کافه‌ها پیدا کنید.

رستوران های گیاهی اسلو

کافه فانکی فرش

کافه فانکی فرِش (Funky Fresh Café) یکی از کافه‌های گیاهی اسلو است. کِیترینگ فانکی فرِش کافه‌ی خود را در آگوست سال ۲۰۱۴ در (DogA Center) افتتاح کرد.

برگر، آبمیوه و قهوه ازجمله خوراکی‌هایی هستند که می‌توانید در این کافه میل کنید. این کافه همچنین دارای یک مغازه‌ی کوچک است که در آن‌ محصولات تاز‌ه‌ی محلی به‌فروش می‌رسند.

رستوران گیاهی کافه فانکی فرش - اسلو

نورد وگن

نورد وگن (Nordvegan) یک رستوران گیاهی بزرگ در اسلو است. تمرکز اصلی این رستوران بر روی سرو غذاهای سالم و فست‌فودهایی با الهام از طعم‌های آسیایی است.

غذاهای گیاهی متنوعی در این رستوران سرو می‌شوند. اگر برای صرف ناهار به نوردوگان می‌روید، انواع ساندویچ رَپ (Wrap)، برگر، سوشی، سوپ، رول، سالاد و ساندویچ نان باگت بان می (Banh Mi) را می‌توانید میل کنید.

هنگام شام انواع غذاها مانند دیم سام (Dim Sum)، تاپاس‌های آسیایی، بان ژیو (Banh Xeo) و خوراک کاری برای مشتریان سرو می‌شود. از انواع دسرها و شیرینی‌ها و نوشیدنی‌هایی مانند چای، قهوه و اسموتی غافل نشوید.

رستوران نورد وگن دارای یک مغازه‌ی کوچک است که می‌توانید محصولات گیاهی و وگن، محصولات بهداشتیِ بدون تست حیوانی و دوستدار محیط زیست را خریداری کنید.

نورد وگن رستوران - اسلو

لاوینگ هات در سنت هانسهاون

کافه لاوینگ هات (Loving Hut) در سال ۲۰۱۴ در محله‌ی سنت هانسهاون (St. Hanshaugen) افتتاح شد. این کافه درواقع بخشی از رستوران‌های زنجیره‌ای بین‌المللی است که توسط شاگردانِ استاد چینگ های (Ching Hai)، از حامیان سبک زندگی وگن تاسیس شد.

در این کافه غذاهای فست‌فودیِ آسیایی از نوع گیاهی برای مشتریان سرو می‌شوند. هرکدام از شعبه‌های این کافه توسط یک خانواده اداره می‌شوند. تمام غذاهای کافه لاوینگ هات گیاهی هستند؛ از غذای اصلی گرفته تا دسر و نوشیدنی‌های غیرالکلی.

رستوران گیاهی لاوینگ هات - اسلو

لاوینگ هات در فردنسبورگز واین

یکی دیگر از شعبه‌های کافه لاوینگ هات در محله‌ی فردنسبورگز واین (Fredenborgsveien) قرار دارد. در این کافه هم غذاهای فست‌فودیِ آسیایی برای مشتریان سرو می‌شوند. نکته‌ی جالب این کافه این است که شما می‌توانید سگ‌‌تان را همراه خود به کافه بیاورید. در این کافه غذای سگ هم به‌ شکل گیاهی سرو می‌شود.

رستوران گیاهی لاوینگ هات - اسلو

اسلو را

در رستوران اسلو را (Oslo Raw) می‌توانید انواع غذاهای وگن، بدون گلوتن، ارگانیک و خام‌گیاهی را امتحان کنید. این کافه بِیکری خوراکی‌های خانگی و اسنک‌های خوشمزه‌ای را برای شما سرو می‌کند.

این اسنک‌ها و خوراکی‌ها بدون شکر سفید و سویا تهیه می‌شوند. در این کافه همچنین می‌توانید نوشیدنی‌هایی مانند قهوه و چای هم سفارش دهید.

رستوران وگن اسلو را

د فریگرنس آو د هارت

مهم نیست کاملا وگن هستید یا رژیم غذایی لاکتو وِجترین یا اُوو وجترین را انتخاب کرده‌اید؛ کافه دِ فرِیگرنس آو د هارت (The Fragrance of the Heart) رضایت همه‌ی سلیقه‌ها و رژیم‌های غذایی را جلب می‌کند.

غذاهای گیاهی، سوپ‌های وگن، غذاهای اروپایی و غذاهای نروژی، قهوه و نوشیدنی‌های دیگر را می‌توانید در محیط آرامش‌بخش این کافه میل کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های این کافه کارکنان مسلط به زبان انگلیسی است.

بهترین رستوران های گیاهی اسلو - نروژ

سیلک رود

در رستوران گیاهی سیلک رود (Silk Road) انواع غذاهای وگن، غذاهای هندی، غذاهای تایلندی، آسیایی و غذاهای منطقه‌ی کارائیب سرو می‌شود. اگر به این رستوران سر می‌زنید، حتما بستنی نارگیلی آن را امتحان کنید.

رستوران گیاهی سیلک رود

وادرات سالات

این سالاد بارِ گیاهی در منطقه‌ی وادراتورن (Kvadraturen) در اسلو در نزدیکی خیابان تجاری کارل یوهان (Karl Johan) واقع شده است. سالاد بار وادرات سالات (Kvadrat Salat) انواع سالادها را با حبوبات، سبزیجات، نان و میوه‌های مختلف برای مشتریان سرو می‌کند.

برای افرادی که گیاهخوار نیستند یا وجترین هستند، سالادها با لبنیات یا تخم‌مرغ هم سرو می‌شوند. در این سالادبار همچنین می‌توانید آب‌میوه‌های متنوعی امتحان کنید.

رستوران گیاهی وادرات سالات


کومی

کومی (KUMI) یک کافه و یک جوس بار (Juice Bar) یا بار آب‌میوه است. این کافه در هر سه وعده‌ی صبحانه، برانچ و ناهار پذیرای مشتریان است. هم غذاهای وگن و هم غذاهای وجترین و انواع غذاهای بین‌المللی، ارگانیک و بدون افزودنی در این کافه سرو می‌شوند.

غذاهایی که در این کافه میل می‌کنید، فاقد هرگونه مواد شیمیایی و قندهای مضر هستند. این کافه به‌صورت بیرون‌بر هم فعالیت می‌کند و غذاها را در بسته‌بندی‌های دوستدار محیط زیست به شما تحویل می‌دهد.

رستوران گیاهی کومی

کریشناز کویزین

رستوران گیاهی کریشناز کویزین (Krishna’s Cuisine) یکی دیگر از رستوران‌های گیاهی معروف اسلو است. این رستوران انواع غذاهای گیاهی، لاکتو وجترین، غذاهای هندی و بین‌المللی را برای مشتریان سرو می‌کند. کریشناز کویزین تنها ۳۰ دقیقه با مرکز شهر فاصله دارید و می‌توانید به‌راحتی تا رستوران پیاده‌روی کنید.


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار