gardeshban.ir

اقامتگاه بومگردی قصر شیرین گرمسار مکانی است زیبا و سرسبز واقع در روستای دیدنی کوشک که چون زمردی خوش تراش در دل منظره کویری استان تماشایی سمنان جلوه گری می کند و آغوش خود را برای گردشگرانی که در پی اکتشاف و ماجراجویی قدم به شهر دیدنی گرمسار می گذارند، گشوده است.
کد خبر: ۳۰۵۴۰
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۹-1399 June 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
این اقامتگاه دیدنی که محیطی دل انگیز و بنایی خوش منظره با قدمتی ۸۰ ساله دارد، دیرزمانی است که با امکانات پرشمار و خدمات باکیفیت خود افتخار میزبانی از گردشگران کشور عزیزمان را بعهده گرفته و توانسته است سابقه درخشانی در طول فعالیت خود کسب کند. 

کافی است به بازخوردهای مثبت مسافران سابق اقامتگاه بومگردی قصر شیرین گرمسار نگاهی بیندازید تا دریابید که این اقامتگاه تاکنون موفق شده به رسالت خود که میزبانی از میهمانان عزیز استان شگفت انگیز سمنان است، جامه عمل بپوشاند و از گردشگران خوب کشورمان، آن طور که شایسته و بایسته است، پذیرایی کند.

واحدهای اقامتی اقامتگاه بومگردی قصر شیرین گرمسار

اقامتگاه بومگردی قصر شیرین گرمسار متشکل از سه باب اتاق و سوئیتی مناسب و مجهز بوده و قادر است از ۴۰ گردشگر بطور همزمان میزبانی کند. گفتنی است که کلیه واحدهای اقامتی این مکان از فضایی دلباز و روح نواز برخوردارند و به امکانات رفاهی مناسبی چون دستشویی فرنگی و ایرانی (مشترک) مجهز شده اند. نکته ای که باید بدان اشاره کرد این است که به منظور حفظ اصالت و القای حس نوستالژیک، کلیه واحدهای اقامتی در این مکان به صورت کف خواب به گردشگران ارائه می شوند. 

از آنجایی که در این مکان خبری از تلویزیون نیست، اقامتگاه بومگردی قصر شیرین گرمسار بهترین جا برای تجربه زندگی سنتی و همچنین ترک وابستگی بیش از حد به تکنولوژی و دوری از زندگی استرس زا و پردغدغه شهری است.

امکانات اقامتگاه بومگردی قصر شیرین گرمسار

گردشگرانی که قید خرید بلیط هواپیما را زده و با خودروی شخصی به اقامتگاه بومگردی قصر شیرین گرمسار و روستای خوش آب و هوای کوشک سفر کرده اند، می توانند از پارکینگ غیرمسقف این مکان برای پارک خودروی خود استفاده کنند. شاید بپرسید که اقامتگاه بومگردی قصر شیرین گرمسار چه تدبیری برای تهیه غذای موردنیاز میهمانان خود اندیشیده است. 

در پاسخ باید گفت که این اقامتگاه قادر است کلیه نیازهای خورد و خوراک میهمانان خود را با غذاهای لذیذ محلی و سنتی که با مواد ارگانیک تهیه شده اند، برآورده سازد. از چرتمه پلو و ته چین های خوشمزه و چرب و چیلی گرمساری گرفته تا غذاهای سبک تری نظیر سبزی پلوی دامغانی، هر آنچه سفارش دهید در مدت زمان اندکی برای شما در این اقامتگاه طبخ و مهیا خواهد شد. اما توجه داشته باشید که امکان پخت و پز در واحدهای اقامتی این مکان وجود ندارد و میهمانان باید مسئولیت طبخ غذای خود را به سرآشپزان خبره و ماهر اقامتگاه واگذار کنند.

موقعیت مکانی اقامتگاه بومگردی قصر شیرین گرمسار

از لحاظ موقعیت مکانی، اقامتگاه بومگردی قصر شیرین گرمسار در جایی خوش آب و هوا و در نزدیکی بسیاری از جاذبه های طبیعی و تاریخی گرمسار نظیر آبشار نمکی، کوه اژدها و آب انبار گرمسار قرار گرفته است. بنابراین در طول اقامت در این مکان با خیالی آسوده می توانید در اندک زمانی به بسیاری از جاذبه های طبیعی گرمسار دسترسی داشته باشید و از مناظر طبیعی شگفت انگیز این شهر لذت ببرید.

با توجه به نکات ذکر شده باید گفت که اقامتگاه بومگردی قصر شیرین گرمسار مکانی است بسیار مناسب برای شیفتگان طبیعت و افرادی که قصد دارند مدتی را، هر چند کوتاه، از زرق و برق زندگی مدرنیته دور باشند و زندگی سنتی و بی دغدغه روستایی را تجربه کنند.

اماکن نزدیک اقامتگاه بومگردی قصر شیرین گرمسار

آب انبار گرمسار: ۳٫۶ کیلومتر

شهر گرمسار: ۴٫۹ کیلومتر

پایانه مسافربری گرمسار: ۵٫۴ کیلومتر

بقعه امامزاده شمس الدین و اسماعیل: ۶٫۸ کیلومتر

ایستگاه راه آهن گرمسار: ۷٫۶ کیلومتر

اقامتگاه بومگردی قصر شیرین گرمسار+عکس

اقامتگاه بومگردی قصر شیرین گرمسار+عکس

اقامتگاه بومگردی قصر شیرین گرمسار+عکس

اقامتگاه بومگردی قصر شیرین گرمسار+عکس

اقامتگاه بومگردی قصر شیرین گرمسار+عکس

اقامتگاه بومگردی قصر شیرین گرمسار+عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار