gardeshban.ir

ترافیک در جاده هراز و کندوان همزمان با آغاز تعطیلات آخر هفته و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی سنگین شد و بر اساس گزارش‌های دریافتی تردد در آنها با کندی انجام می‌شود.
کد خبر: ۳۰۵۷۸
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۹-1399 June 06
گردشبان (gardeshban.ir) :
همزمان با تعطیلات آخر هفته که با تعطیلات تاسوعا و عاشورا در روزهای شنبه و یکشنبه گره خورده است ، موج مسافران از صبح امروز وارد جاده‌های منتهی به مازندران شدند و در حال حاضر بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه های مازندران ترافیک در ۲ محور کندوان و هراز سنگین و نیمه سنگین است.

کارشناس مرکز مدیریت راه های مازندران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : هم اکنون ترافیک جاده هراز در محدوده پیچ پرن تا سه راهی چلا و سنگین و تردد در ۲ طرف مسیر به کندی صورت می‌گیرد.

مهدی غلامیان افزود: در مسر جنوب به شمال (ورودی مازندران) محدوده پلور تا آب اسک جاده هراز نیز ترافیک سنگین و در باقی این محور نیمه سنگین تا پرحجم می باشد.

وی به شرایط تردد در جاده کندوان اشاره کرد و گفت: هم اکنون ترافیک محور کندوان نیز از انتهای آزدراه تهران - شمال در استان البرز تا سیاه بیشه و محدوده مکارود سنگین و حرکت خودروها به کندی انجام می شود.

کارشناس مرکز مدیریت راه های مازندران با اعلام این که در هیچ یک از این دو محور در حال حاضر عملیاتی عمرانی جاده ای یا خرابی وجود ندارد که سبب سنگینی ترافیک شده باشد ، افزود : ترافیک کنونی ناشی از افزایش تعداد تردد و ورود خودرو به این محورهاست.

غلامیان اظهار داشت: در محور فیروزکوه نیز ترافیک پر حجم و روان است و پیش بینی می‌شود در ساعات پایانی روز میزان تردد در این جاده افزایش یابد.

کارشناس مرکز مدیریت راه های مازندران با پیش بینی این که در ساعات پایانی امروز تمامی محورهای استان با ترافیک سنگین مواجه شود ، از رانندگان خواست تا از تردد غیرضروری در محورهای استان بپرهیزند.

کندوان ساعت ۱۵ یکطرفه می شود
کارشناس مرکز مدیریت راه همچنین به اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کندوان اشاره کرد و گفت: از ساعت ۱۲ امروز تردد خودروها از مرزن آباد به سمت استان البرز ممنوع شده است.

وی افزود : با اعلام ماموران انتظامی در جاده کندوان از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد روز جمعه تردد از استان البرز به سمت مازندران یکطرفه خواهد بود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار