gardeshban.ir

معاون ستاد مقابله با کرونا در تهران گفت: حجم مسافرت‌های هفته گذشته بسیار بالا بود و اثرات این حجم از سفرهای تابستانی را طی ۱۰ تا ۱۴ روز آینده خواهیم دید، مسافرانی که از سفر بازگشتند، باید طی ۵ تا ۷ روز از حضور در تجمعات خودداری کنند. چون ممکن است ناقل ویروس بوده و فعلا بدون علامت باشند.
کد خبر: ۳۰۷۰۵
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹-1399 June 10
گردشبان (gardeshban.ir) :
 رضا جلیلی خشنود معاون ستاد مقابله با کرونا در تهران امروز در برنامه «تهران کلینیک» رادیوتهران با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا بیان کرد: بارها از طریق رسانه‌ها از مردم خواهش کردیم که نسبت به مسافرت در تعطیلات هفته گذشته احتیاط بیشتری داشته باشند. ما در حال نزدیک شدن به فصل پاییز هستیم و قطعا با موجی از بیماری‌های تنفسی و عفونی مواجه خواهیم شد. با شروع فصل پاییز، بار عفونی مراکز درمانی افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد و این مسأله بر توان کادر درمان بی‌تاثیر نخواهد بود.

او گفت حجم مسافرت‌های هفته گذشته بسیار بالا بود و اثرات این حجم از سفرهای تابستانی را طی ۱۰ تا ۱۴ روز آتی خواهیم دید. با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعم از دور کاری و لغو طرح ترافیک، آمار فوتی‌های این ویروس را از ۲۵۰ به ۱۱۰ رساندیم اما متاسفانه این عدم رعایت ما را در هفته‌های آتی با مشکل روبرو می‌سازد.

؟؟؟ تاکید کرد: مسافرانی که از سفر بازگشتند، باید به این نکته توجه کنند که طی بازه ۵ تا ۷ روزه از حضور در تجمعات خودداری کنند. چون ممکن است ناقل ویروس بوده و فعلا بدون علامت باشند. این بازه یک هفته‌ای به این دلیل است که در صورت بروز علائم بیماری سریعا به مراکز درمانی مراجعه کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار