gardeshban.ir

آیا دنبال چیزی هستید که پرواز بعدی را برایتان هیجان انگیزتر کند؟ در این فهرست از جذاب‌ترین امکانات ایرلاین‌ها که از نوشیدنی رایگان تا چت روم‌های حین پرواز متغیر هستند، سر نخ‌های خوبی پیدا خواهید کرد.
کد خبر: ۳۰۷۴۱
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹-1399 June 11
گردشبان (gardeshban.ir) :

با حساب تمامی هزینه‌هایی که ایرلاین‌ها برای مسافران تعیین می‌کنند، دیگر به یاد آوردن این‌که بابت این هزینه چه خدماتی دریافت می‌کنید کار دشواری خواهد بود. هر چند هنوز هم برخی ایرلاین‌ها وجود دارند که احترام و ارزش زیادی برای مشتریان خود قائل هستند و امکاناتی برایشان در نظر می‌گیرند که آن‌ها را از سایر رقبا متمایز می‌کند. این ایرلاین‌ها گزینه‌های مختلفی از نوشیدنی رایگان گرفته تا دمپایی راحتی، ورق بازی و دایرکت تی‌وی را برای مشتریان فراهم می‌کنند. آیا دوست دارید یک پرواز با اجرای موسیقی را تجربه کنید؟ یا دوست دارید با آدم‌هایی که همسفرتان هستند معاشرت کنید؟ این امکانات برای تمامی کلاس‌های پروازی قابل دسترس است و همه می‌توانند از این تجربه‌ی هیجان‌‌انگیز بهره‌مند شوند.

نوشیدنی و اسنک رایگان با پورتر ایرلاین

آیا روزی سخت و طولانی داشتید و می‌خواهید کمی ریلکس کنید؟ با انتخاب «پورتر ایرلاین» (Porter) در سفرهای بین شرق کانادا و آمریکا می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای از این امکانات بهره‌مند شوید. تمام مسافران می‌توانند از این گزینه استفاده کرده و حتی قبل از پرواز هم درخواست نوشیدنی کنند. همچنین روزنامه و اینترنت وای فای رایگان هم برای مسافران در دسترس است.

نوشیدنی و اسنک رایگان با پورتر ایرلاین

اجرای زنده در سات وست

تصور کنید که در ارتفاع چند هزار کیلومتری از سطح زمین اجرای گروه موسیقی مورد علاقه‌ی خود را می‌شنوید. «لایو اَت ۳۵» (Live at 35) به عنوان بخشی از  برنامه‌های ایرلاین‌های «سات وِست» (Southwest) مسافران را با اجرای گروه‌های معروف موسیقی غافلگیر می‌کند. همچنین این برنامه به مسافران اجازه‌ی دسترسی انحصاری به فستیوال‌های موسیقی و رویدادهای مختلف کشور را می‌دهد.

اجرای زنده در ایرلاین های سات وست

دایرکت تی‌وی در جت بلو

مسافران دیگر لازم نیست نگران از دست دادن برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌ی خود باشند؛ زیرا با انتخاب «جت بُلو» (JetBlue) می‌توانند رایگان به «دایرکت تی‌وی» (DirecTV) دسترسی داشته باشند و کانال‌های محبوب خود را تماشا کنند. در هواپیماهای E190 و A320 مسافران به ۳۶ کانال دسترسی خواهند داشت ولی در هواپیماهای A321 این تعداد تا ۱۰۰ کانال افزایش می‌یابد.

دایرکت تی‌وی در ایرلاین جت بلو

دمپایی راحت در ایرلاین ژاپن

در این ایرلاین، مسافران از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند و می‌توانند برای راحتی بیشتر در پروازهای طولانی از دمپایی‌های زرد، آبی یا صورتی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، استفاده کنند. بسته‌های رفاهی شامل یک جفت خمیر دندان و مسواک، گوش‌گیر و چشم‌بند خواب هستند. مهمانداران داروهای مسکن، اسپری بینی، باند یا داروهای مخصوص تهوع در پرواز هم دارند تا مسافرانی که دچار مشکل شده‌اند را درمان کنند. کسانی که می‌خواهند برای خانه یادداشت بفرستند، حتما خوشحال خواهند شد از این‌که در صورت درخواست کارت پستال و خودکار در اختیارشان قرار می‌گیرد.

دمپایی راحت در ایرلاین ژاپن

ماسک خواب با نوشته های مخصوص در ایرلاین اتحاد

در پروازهای ایرلاین اتحاد، حتی مسافران کلاسِ اکونومی هم می‌توانند یک خواب شبانه‌ی راحت را تجربه کنند. این ایرلاین پکیج‌های مخصوص خواب خوب را به مسافران ارائه می‌دهد که شامل جوراب، خمیردندان، گوش‌گیر و همچنین یک چشم‌بند است که با نوشته‌ای به مهمانداران اطلاع می‌دهد که مزاحم خوابتان نشده و بیدارتان نکنند. یک پتو هم در پروازهای طولانی‌تر به مسافران می‌دهند و بالشی هم خواهید داشت که از حالت استاندارد به بالشِ گردنی تغییر می‌یابد.

امکانات رفاهی در ایرلاین اتحاد

قهوه ترک و خوراکی های لذیذ در ایرلاین ترکیه

چه مبدأتان ترکیه باشد یا مقصدتان، ایرلاین این کشور فرهنگ سرزمینش را نیز به نمایش می‌گذارد. در این پرواز تمام مسافران می‌توانند از غذاهای بومی نوش جان کرده و همچنین مسافران بیزنس کلاس از خوراکی‌های لذیذ و قهوه ترک آن بهره‌مند خواهند شد. سرویس سوپ هم به همان اندازه اصالت و کیفیت دارد و بخش مهمی از تجربه‌ی سفرتان به حساب می‌آید. در هر دو کلاس پروازی بیزنس و کامفرت (راحت) غذاها در ظروف چینی سِرو می‌شوند.

امکانات رفاهی جذاب در ایرلاین ترکیه

سیستم سفارش و چت با مسافران در ویرجین آمریکا

«ویرجین آمریکا» (Virgin Amercia) نسل جدیدی از سفرهای پروازی را به مسافران نشان می‌دهد. از چراغ‌های رنگی بالای سرتان گرفته تا نمایشگرهای خصوصی هر صندلی، تجربه‌ای متفاوت پیش‌رو دارید. این نمایشگرهای لمسی به شما اجازه انتخاب سرگرمی مورد علاقه‌تان را داده و حتی می‌توانید به وسیله آن‌ها نوشیدنی و غذا سفارش دهید. در صورتی که بخواهید با کسی سر صحبت را باز کنید امکان سفارش نوشیدنی یا اسنک برای دیگران هم وجود دارد. این امکانات همگی با امکان چت با دیگر مسافران همراه است.

امکانات رفاهی ایرلاین ویرجین آمریکا

بازی های کارتی در ایرلاین سنگاپور

این ایرلاین سطح متفاوتی از امکانات تفریحی و رفاهی داخل پرواز را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. آن‌ها هم مانند بسیاری از رقبا بسته‌ی مخصوصی به شما ارائه می‌دهند که شامل خمیر دندان و مسواک، چشم‌بند، گوش‌گیر و جوراب بافتنی است. هر چند تمام این موارد بدون نام بردن از بازی‌های کارتی، کارت پستال و نوشت افزار کامل نمی‌شوند. مسافران زیر ۱۲ سال هم می‌توانند از شبکه‌های کارتون لذت ببرند و هر مسافر یک نمایشگر ویدیویی در اختیار دارد.

بازی های کارتی در ایرلاین سنگاپور

غذای مخصوص کودکان سرآشپز مشهور در ویرجین آتلانتیک

آشپز معروف ایرلاین «ویرجین آتلانتیک» (Virgin Atlantic) که مشهور به تهیه‌ی به غذاهای درجه یکی است که برای مسافران فِرست کلاس آماده می‌کند، طیفی از غذاهای مخصوص کودکان را هم برای کل مسافران درست می‌کند. این غذاهای مغذی شامل مواد اولیه‌ی تازه، ساده و مقوی هستند. این غذاها هر کسی را وا می‌دارند تا آرزو کنند دوباره به دوران کودکی برگردند.

امکانات رفاهی جذاب در ویرجین آتلانتیک ایرلاین

اینترنت رایگان در ایرلاین امارات

مهم نیست چقدر دوست دارید حین پرواز از مسائل کاری خود دور باشید، به‌هرحال همیشه مشکلاتی وجود دارد که باید حل شود. در پروازهای ایرلاین امارات، مسافران می‌توانند به اینترنت وای فای رایگان دسترسی داشته باشند و در صورت نیاز به حجم بیشتر، ۵۰۰ مگابایت اینترنت را به قیمت ۱ دلار بخرند. هر مسافر هم یک تلفن ماهواره‌ای در صندلی‌اش دارد و از خدمات ایمیل و پیامک نیز بهره‌مند است. با پیگیری لحظه‌ای پرواز می‌توانید از برنامه فرود هواپیما مطلع شوید و برنامه‌ها و قرار ملاقات‌های بعد از پروازتان را هم هماهنگ کنید.

اینترنت رایگان در ایرلاین امارات


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار