gardeshban.ir

یکی از جاذبه های جذاب و تازه ساخت ابوظبی که آوازه زیادی در مدت زمان کوتاه کسب کرد، پارک تفریحی برادران وارنر (Warner Bros World Abu Dhabi) است.
کد خبر: ۳۰۷۷۳
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹-1399 June 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
این پارک تفریحی با ۱۵ هکتار، بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده جهان است و در جزیره معروف یاس که "دنیای فراری ابوظبی" و "دنیای آبی یاس" نیز در آن واقع شده اند، قرار دارد. برای این پروژه عظیم یک میلیارد دلار هزینه شده است و نه تنها عنوان بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده جهان را دارد، بلکه بزرگ ترین پارک موضوعی سرپوشیده تفریحی جهان به حساب می آید. پارک تفریحی برادران وارنر موفق شد با مساحت بیش از ۱۵ هکتار این عنوان را از "دنیای ماجراجویی IMG" در دبی با مساحت ۱۴ هکتار بگیرد و از آن خود کند. امروزه، گردشگران برای بازدید از این مجموعه بزرگ تفریحی بلیط هواپیما ابوظبی را خریداری می کنند.



آشنایی با پارک تفریحی برادران وارنر

پارک تفریحی برادران وارنر در ۲۵ ژوئیه سال ۲۰۱۸ در ابوظبی افتتاح شد و از همان پنج ماه نخست پس از افتتاحیه با استقبال بی نظیر گردشگران از سراسر جهان روبرو شد، به طوری که ۸۲۳۰۰ نفر مسافر تنها از ایالات متحده عربی برای بازدید از پارک آمده بودند. این رقم هر سال بیش از ۲۵ درصد افزایش یافته است. با وجود این که هیچ کدام از پارک های ابوظبی موفق به ثبت نامشان در فهرست انجمن پارک های تفریحی و موضوعی جهان نشده اند، اما در لطف و سایه پارک تفریحی برادران وارنر تعداد گردشگران ابوظبی نسبت به سال های گذشته رشد زیادی داشته است.



بخش های مختلف پارک تفریحی برادران وارنر

در پارک تفریحی برادران وارنر شش محوطه مختلف وجود دارد و هرکدام بازی ها و سرگرمی ها مهیج و جذاب گوناگون دارند. بازدید کنندگان این پارک می توانند در بخش "پلازای برادران وارنر با موضوع آرت دکو" به کاوش بپردازند یا برای رو در رویی با "لیگ عدالت" یا "بتمن" به مناطق متروپلیس واشنگتن دی سی یا گاتهام سیتی بروند. علاوه بر این، برای ملاقات با شخصیت های کارتونی مانند "لونلی تونز" یا "خرگوش باگز بانی" می توانند به تقاطع کارتون (Cartoon Junction) بروند. رابلز و فلینتستون ها را در "بدراک" بازدید کنند و در "دینامیت گالچ" (Dynamite Gulch) از دیدن کایوت و یوسمیت سام لذت ببرند. در مجموع در پارک تفریحی برادران وارنر ۲۹ سرگرمی جدید وجود دارد و "ترن هوایی بتمن: پرواز شوالیه" ازجمله آن هاست که از بت موبیل، ماشین شخصی بتمن الهام گرفته شده است.

پارک تفریحی برادران وارنر؛از جاذبه های جذاب و جدید ابوظبی

بهترین زمان بازدید از پارک تفریحی برادران وارنر

به دلیل این که پارک تفریحی برادران وارنر یک پارک سرپوشیده است، می توانید در هر زمان از سال از این پارک بازدید کنید. ساعات فعالیت این پارک معمولا از ۱۱ صبح تا ۸ شب است. اگر در ایام یا دوران خاص ساعات فعالیت تغییر کند، باید از سایت شهربازی مطلع شوید. در این پارک می توانید همراه خانواده، دوستان و کودکانتان تفریح کنید و از سرگرمی های جذاب و متنوع لذت ببرید. در این مجموعه فروشگاه ها و رستوران ها نیز وجود دارند که از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب فعالیت می کنند. می توانید برای رفع خستگی و گرسنگی در یکی از رستوران ها بنشینید و از غذاهای خوشمزه و محیط لذت ببرید.

در نزدیکی پارک تفریحی برادران وارنر چه جاذبه های دیگری وجود دارند؟

دنیای آبی یاس: ۵۰۰ متر

دنیای فراری: ۳.۴ کیلومتر

مرکز خرید وست یاس پلازا: ۴ کیلومتر

مسیر مسابقه ماشین رانی: ۴.۴ کیلومتر

ساحل یاس: ۶.۷ کیلومتر

در نزدیکی پارک تفریحی برادران وارنر چه هتل هایی برای اقامت وجود دارند؟


هتل Park Inn by Radisson Abu Dhabi, Yas Island فاصله: ۴ کیلومتر

هتل Yas Island Rotana فاصله: ۴ کیلومتر

هتل Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island فاصله: ۴.۲ کیلومتر

هتل Crowne Plaza Abu Dhabi - Yas Island فاصله: ۴.۵ کیلومتر

هتل Centro Yas Island فاصله: ۴.۶ کیلومتر

هتل W Abu Dhabi - Yas Island فاصله: ۴.۷ کیلومتر

در نزدیکی پارک تفریحی برادران وارنر چه رستوران ها و غذاخوری هایی وجود دارند؟

رستوران BuDeech فاصله: ۳.۳ کیلومتر

رستوران Al Fanar Restaurant فاصله: ۴ کیلومتر

رستوران Rangoli فاصله: ۴ کیلومتر

رستوران IKEA Restaurant & Cafe فاصله: ۴.۵ کیلومتر

رستوران Mr Miyagi's Yas Marina فاصله: ۴.۵ کیلومتر

رستوران Broccoli Pizza & Pasta فاصله: ۲۷ کیلومتر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار