gardeshban.ir

هتل دابل تری بای هیلتون مسکو مارینا برای گردشگرانی که می خواهند حس و حال اقامت لوکس در مسکو را تجربه کنند انتخاب مناسبی است.
کد خبر: ۳۰۷۷۵
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹-1399 June 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
مهمانانی که بلیط هواپیما خود را رزرو کرده و به دنبال هتلی مناسب اند بدون هیچ شک و تردیدی این هتل را انتخاب خواهند کرد چون این هتل لذت اقامت را لاکچری ترین حد خود به آن ها هدیه می دهد. هتل دابل تری بای هیلتون مسکو مارینا به محض ورود مهمانان با شکلات و کوکی به استقبال آن ها می رود و کارکنان بخش پذریش تمامی تلاش خود را می کنند تا در کمترین زمان ممکن اتاق ها را تحویل مهمانان بدهند.

اتاق های هتل دابل تری بای هیلتون مسکو مارینا

طراحی اتاق های هتل DoubleTree by Hilton Moscow – Marina به نحوی است که در عین سادگی زیبایی خاصی دارند. امکانات و راحتی داخل اتاق ها به اندازه ای است که حس می کنید در خانه خود هستید. همه اتاق های هتل دابل تری بای هیلتون مینی بار داشته و چای/ قهوه ساز در آن ها قرار داده شده تا مهمانان هر زمان که تمایل داشتند به نوشیدنی مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. برای اینکه مهمانان اوقات خود داخل اتاق را به بی حوصلگی نگذرانند، داخل اتاق ها تلویزیون صفحه تخت وجود دارد تا مهمانان اوقات بیکاری را به تماشای برنامه های تلویزیونی سرگرم شوند. 

مسکو شهری شلوغ و پر انرژی ست و ممکن است سر و صدای شهر باعث آزار و اذیت مهمانان شود؛ هتل دابل تری بای هیلتون مسکو مارینا با آگاهی از این امر، تمامی اتاق های خود را به پنجره های ضد صدا مجهز کرده است. بانبراین می توانید اطمینان داشته باشید که در اتاق های آرام ترین و راحت ترین خواب را تجربه خواهید کرد. برای مهمانان شاغلی که در سفر هم مشغول کار اند، محیط کار مناسبی داخل اتاق ها در نظر گرفته شده است. اتاق های هتل دابل تری بای هیلتون مسکو دارای حمام خصوصی هستند و این حمام های خصوصی خود مجهز به حوله های تن پوش، دمپایی، آینه آرایشی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان مانند شامپو، صابون و غیره هستند.

رستوران های هتل دابل تری بای هیلتون مسکو مارینا

هتل دابل تری بای هیلتون مسکو مارینا ۳ رستوران به نام های آرتیاشک، لاوراندا، لابی بار و لانژ دارد. که هر سه آن ها مجموعه ای از انواع پیتزاها، غذاهای دریایی، سوشی، غذاهای روسی و اروپایی را سرو می کنند. البته مهمانان در لابی بار در کنار دسرها، سالادها و سوشی ها به انواع نوشیدنی ها و قهوه ها نیز دسترسی خواهند داشت. هتل هتل دابل تری بای هیلتون مسکو مارینا به صورت ۲۴ساعته خدمات روم سرویس ارائه می دهد.

امکانات و خدمات تفریحی هتل دابل تری بای هیلتون مسکو مارینا

مهمانان هتل دابل تری بای هیلتون مسکو به حمام، سونای فنلاندی، فواره برفی و سالن زیبایی در خود هتل دسترسی خواهند داشت. اسپای چاوانا خدمات مختلفی مانند انواع ماساژ ها را ارائه می دهد. مهمانان در سرتاسر هتل به اینترنت رایگان دسترسی خواهند داشت. هتل دابل تری بای هیلتون مسکو مارینا می تواند بلیط جاذبه ها و شوهای مختلف را درصورت تمایل برای مهمانان تهیه کند. امکانات کانو سواری، کوهنوردی، خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، باشگاه ورزشی، خدمات تبدیل ارز و نظافت روزانه از جمله خدمات و امکاناتی است که هتل دابل تری بای هیلتون مسکو مارینا ارائه می دهد. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مهمانان است.

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک به هتل دابل تری بای هیلتون مسکو مارینا

فاصله هتل دابل تری بای هیلتون مسکو مارینا تا ایستگاه مترو وودنی: ۰٫۸ کیلومتر

فاصله هتل دابل تری بای هیلتون مسکو مارینا تا مرکز خرید متروپولیس: ۱٫۳ کیلومتر

فاصله هتل دابل تری بای هیلتون مسکو مارینا تا ایستگاه مترو وویکوفسایا: ۱٫۷ کیلومتر

فاصله هتل دابل تری بای هیلتون مسکو مارینا تا استادیوم اسپارتاک: ۳٫۲ کیلومتر

فاصله هتل دابل تری بای هیلتون مسکو مارینا تا میدان سرخ: ۱۲٫۱ کیلومتر

فاصله هتل دابل تری بای هیلتون مسکو مارینا تا کاخ کرملین: ۱۲٫۲ کیلومتر

هتل دابل تری بای هیلتون مارینا؛اقامتی لوکس در مسکو/عکس

هتل دابل تری بای هیلتون مارینا؛اقامتی لوکس در مسکو/عکس

هتل دابل تری بای هیلتون مارینا؛اقامتی لوکس در مسکو/عکس

هتل دابل تری بای هیلتون مارینا؛اقامتی لوکس در مسکو/عکس

هتل دابل تری بای هیلتون مارینا؛اقامتی لوکس در مسکو/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار