gardeshban.ir

در گزارش زیر با هتل‌هایی آشنا می‌شوید که هیچ کس جرأت ندارد یک شب در آن‌ها اقامت داشته باشد.
کد خبر: ۳۰۸۵۶
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹-1399 June 14
گردشبان (gardeshban.ir) :

در سرتاسر جهان اقامتگاه های ترسناک بسیاری وجود دارد که خوابیدن در آن ها دل شیر می‌خواهد.

در این گزارش تعدادی از آنها را معرفی می کنیم.

هتل وحشت در لاس وگاس:
هتلی با نام هتل وحشت (Hotel panic) به مساحت ۱۳۹۳ متر مربع در لاس وگاس ساخته شده وبرای ساخت آن ۱۰ میلیون دلار هزینه شده است البته معماران و سازندگان این هتل ابرازداشتند که صرف این هزینه برای ساخت این بنا ارزشش راداشته است. فضای این هتل به گونه‌ای طراحی شده که ترس و وحشت را افرادی که در آنجا حضور دارند انتقال می‌دهد.

هتل‌های مخوفی که قدم گذاشتن در آن‌ها جرأت می‌خواهد + تصاویر

آینه‌های دستشویی هتل وحشت خون آلود بوده و در گوشه و کنار رختشویخانه آن تکه‌هایی از پوست مصنوعی انسان به وضوح دیده می‌شود. با وجود این همه موارد رعب آور نکته قابل توجه اینجاست که بعضی از علاقمندان به ترس و وحشت، جشن‌های عروسی خود را نیز در این هتل ترسناک برگزارمی کنند.

هتل مک کامی مانور:
مک کامی مانور (McKamey Manor)، نام این هتل است که در سان دیه گو واقع شده است. در بازدید از این هتل یک محیط کاملا تعاملی را تجربه می‌کنید که همین موضوع در ترسناک شدن آن تاثیر زیادی دارد.

هتل‌های مخوفی که قدم گذاشتن در آن‌ها جرأت می‌خواهد + تصاویر

در این هتل باید از ۴ لوکیشن مختلف و وحشتناک بگذرید که در هرکدام از آن‌ها اتفاقات ترسناکی برایتان می‌افتد. ممکن است هر لحظه داخل یک قفس بیافتید، به صندلی بسته بشوید و به خون آغشته بشوید! در هر بار بازدید از این هتل، تنها دو نفر می‌توانند به آن وارد بشوند و بازدید کنندگان می‌توانند از طریق وب کم‌های کار گذاشته شده ببینند که در طول حضور آن‌ها در این هتل چه اتفاقاتی برایشان می‌افتد.

بنیان گذاران این هتل از جمله راس مک کامی ۵۵ ساله، با ایجاد صحنه‌های سینمایی و مختلف، کاری کرده اند که هیچ کدام از بازدید‌ها مثل هم نباشد؛ بنابراین اتفاقات ترسناک و لوکیشن ها، برای هیچکس تکراری و عادی نمی‌شود. تم این هتل هر سال تغییر می‌کند و بازدید کنندگان تحت تجربه‌های ترسناکی مثل قرار گرفتن در یک قفس پر از مار، خوردن تخم مرغ‌های فاسد شده و حتی دزدیده شدن قرار می‌گیرند.

هتل استنلی
هتل استنلی در ناحیه Estes Park ایالت کلرادوی آمریکا واقع شده است این هتل مجلل ۴۰۰ تخت خوابِ در سال ۱۹۰۹ تأسیس شد و موفق شد گردشگران بسیاری را به خود جذب کند. اما چیزی که این هتل زیبا را در لیست اقامتگاه‌های ترسناک قرار می‌دهد. فعالیت‌های ماورا الطبیعه‌ای است که در دهه‌ی ۷۰ میلادی به اوج خود رسید و مسافران این هتل را بسیار وحشت زده کرد.

هتل‌های مخوفی که قدم گذاشتن در آن‌ها جرأت می‌خواهد + تصاویر

به گفته‌ی آن‌ها اشباح سرگردان در گوشه گوشه‌ی این هتل دیده می‌شوند و به اتاق بیلیارد و پیانو نیز علاقه‌ی ویژه‌ای دارند! این گزارشات تیم‌های شکار ارواح بسیاری را راهی این اقامتگاه کرد و ادعای مهمانان هتل توسط آن‌ها نیز تائید شد.

هتل FORT GARRY در وینیپگ، کانادا
بسیاری از مهمانان از وجود یک خانم در لباسی سفید در اتاق‌هایشان خبر دادند و برخی دیگر ادعا کردند که در این هتل مدام وجود فردی را در کنار خود احساس می‌کردند. نگهبانان این هتل نیز بار‌ها متوجه نشانه‌هایی از فعالیت‌های فرا طبیعی شده‌اند و بار‌ها به روشن بودن شمع‌هایی با نماد‌های مختلف اشاره کردند. اگر تمامی این ادعا‌ها درست باشد پس بدون شک فعالیت‌هایی در این هتل توسط افرادی غیرانسانی صورت می‌گیرد. درنتیجه با پیشنهاد میلیون‌ها تومان پول هم حاضر به ورود به این هتل نخواهید شد.

هتل‌های مخوفی که قدم گذاشتن در آن‌ها جرأت می‌خواهد + تصاویر

Dalhousie Castle Hotel & Spa، اسکاتلند
مهمانان و مسافران هتل Dalhousie Castle می‌گویند که شبح زنی را در پله‌ها و سالن اصلی این هتل دیده اند. حتی بعضی نیز ادعا می‌کنند که سرما عجیبی را در اتاق‌های این هتل احساس می‌کنند. همچنان به شما یاد آوری می‌کنیم که این هتل دارای سیاه چال است.

هتل‌های مخوفی که قدم گذاشتن در آن‌ها جرأت می‌خواهد + تصاویر

باشگاه خبرنگاران 


پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار