gardeshban.ir

بررسی/
بعد از بسته شدن مرز ترکیه به علت ویروس کرونا در اسفند ماه ۹۸ تا به امروز دولت ترکیه زمان دقیق باز شدن مجدد مرز را اعلام نکرده است .
کد خبر: ۳۰۹۱۰
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹-1399 June 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
طبق اعلام قبلی شرکت هواپیمایی وابسته به ترکیه, قرار بود پروازهای بین دو کشور از ۱۱ شهریورماه از سر گرفته شود، ولی این شرکت در اطلاعیه تازه‌ای از لغو این پروازها خبر داده و تاریخ بازگشایی را ۱۱ مهر ما اعلام کرده است. تا کنون ترکیه چندین‌بار زمانی را برای بازگشایی مرزهای هوایی تعیین کرده و مجوزهایی را به شرکت‌های هواپیمایی داده اما چند روز پیش از تاریخ اعلام شده، از لغو این پروازها خبر داده است.

تنها پرواز ایران به ترکیه در انحصار هواپیمایی قطر

در حالی که تنها پرواز از مبدا ایران به مقصد ترکیه در‌انحصار هواپیمایی قطر است، شاهد افزایش قیمت سرسام آور توسط این ایرلاین هستیم. در‌حالی که پیش از شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت پرواز ایرلاین های ایرانی هزینه بلیط هواپیمای تهران- استانبول از زیر یک میلیون تومان تا ۳ میلیون تومان بود، با شروع محدودیت های‌پروازی، هزینه پرواز قطری به ۱۵ میلیون تومان رسید.

با ادامه محدودیت های پروازی، هرینه بلیط یک طرفه تهران-استانبول هواپیمایی قطر به ۶۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

ضروری‌ است مراجع مربوطه از سو‌استفاده صورت گرفته توسط تنها ایرلاینی که مجوز پرواز ایران-ترکیه را دارد جلوگیری کرده و با بازگشایی پرواز‌های داخلی از تضییع بیشتر حق مسافران ایرانی‌که گاها مجبو‌ر به سفر هستند ، جلوگیری کنند.


پرواز یک طرفه به استانبول ۶۰ میلیون تومان/ ایرلاین های ایرانی کماکان محروم از پرواز ترکیه
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار