gardeshban.ir

هتل پیرل هانوی از هتل های ۴ ستاره شهر هانوی است که از سال ۲۰۱۳ در قلب منطقه قدیمی شهر لانه کرده و تنها چند صد متر تا دریاچه دیدنی هوان کیم فاصله دارد.
کد خبر: ۳۰۹۶۴
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۹-1399 June 17
گردشبان (gardeshban.ir) :
همین ویژگی در محبوبیت بوتیک هتل پیرل هانوی تاثیر کمی نداشته و آن را به یکی از انتخاب های اول گردشگران و خریداران بلیط هواپیما هانوی تبدیل کرده است.

موقعیت مکانی هتل پیرل هانوی

حتما نام دریاچه افسانه ای هوان کیم را شنیده اید، هر جای هانوی اقامت کنید بلاخره راهتان به این قسمت از شهر میافتد. از این گذشته اقامت در محله قدیمی هانوی یعنی دسترسی کامل به مراکز خرید، رستوران ها، غذاهای خیابانی و جاذبه هایی مثل کلیسای سنت جوزف، تئاتر عروسکی روی آب و خانه اپرا. اینجا می توانید شب ها به بازارهای شبانه سربزنید و خیابان گردی کرده و ستاره ها را از کنار دریاچه تماشا کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل

بدون شک نام این هتل صرفا به خاطر قرار گرفتن در مجاورت دریاچه و جاذبه های شهر بر سر زبان ها نیافتاده و این شهرت را مدیون عوامل مختلفی است. کافیست یک شب مهمان هتل پیرل هانوی شوید تا به راز محبوبیت آن پی ببرید. پیرل هانوی یکی از لوکس ترین بوتیک هتل های شهر است که با امکانات و خدماتی مثل ترانسفر فرودگاهی، باشگاه بدنسازی، اتاق های خانواده، مغازه کادویی و دیوارهای عایق صدا به استقبال مهمانانش می رود و با زیبایی خیره کننده اش حس حضور در هتل های پنج ستاره را برای آن ها تداعی می کند.

انواع اتاق های هتل پیرل هانوی

وقتی بعد از رزرو بلیط هواپیما هانوی نوبت به رزرو یکی از اتاق های هتل پیرل هانوی می رسد، انتخاب برایتان سخت نخواهد بود چون چیدمان هر یک از ۷۰ واحد اقامتی این هتل به شکل هنرمندانه ای انجام شده و در همان لحظه اول دلتان را می رباید، فقط باید طبق نیاز و علاقه خود یکی از اتاق های دلوکس، اگزکیوتیو، رمانتیک کلاسیک یا سوئیت تراس و سوئیت پرمیر را رزرو کنید.

امکانات اتاق های هتل پیرل هانوی

طراحی و دکوراسیون اتاق های Hanoi Pearl Hotel بسیار لوکس و مدرن است و با مبلمانی شیک دکور شده اند. اینجا رنگ چوب، اثاثیه چوبی و حتی پارکت کف اتاق ها در هارمونی زیبایی هستند که آرامش را به مهمانان منتقل می کنند. مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، چای ساز، گاو صندوق، میز کار، بخش نشیمن و حمامی مجهز به حوله، سشوار و لوازم بهداشتی تنها بخشی از امکانات این اتاق ها هستند.

گزینه های صرف غذا در هتل پیرل هانوی

صبحانه های هتل پیرل هانوی به صورت رایگان و سلف سرویس سرو می شوند و متشکل از متنوع ترین و باکیفیت ترین مواد غذایی هستند. رستوران «کندل» واقع در لابی اصلی هتل هم با سرو انواع غذاهای سنتی ویتنام و خوراک های بین المللی در وعده های ناهار و شام از مهمانان پذیرایی می کند. اگر می خواهید هنگام صرف غذا منظره هایی از دریاچه هوان کیم و شهر را تماشا کنید به آخرین طبقه هتل بروید. رستوران «پیرل لانژ» با محیطی دلنشین و دنج از ساعت ۱۱ قبل از ظهر تا ۱۱ شب دایر است.

دیگر خدمات و امکانات هتل پیرل هانوی

با اینکه از فضای داخل هتل خسته نمی شوید ولی هر وقت نیاز به هوای تازه داشتید می توانید از میز و صندلی های فضای باز هتل استفاده کنید. در صورت هماهنگی قبلی و با پرداخت هزینه هم می توانید از کلاس های آشپزی، ساعات شادی، تور دوچرخه سواری و تور پیاده روی بهره مند شوید. روزنامه، صرافی، اتاق جلسه، سالن اسپا، اتاق ماساژ، صندلی ماساژ و کرایه خودرو از دیگر خدمات و امکانات هتل Hanoi Pearl هستند.

دلایل انتخاب هتل پیرل هانوی

فضای لاکچری هتل

نزدیکی به جاذبه ها و مراکز خرید

صبحانه عالی

پرسنل خوش برخورد

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل پیرل هانوی

فاصله هتل پیرل هانوی تا کلیسای سنت جوزف: ۳۰۰ متر
فاصله هتل پیرل هانوی تا تئاتر عروسکی روی آب: ۳۰۰ متر
فاصله هتل پیرل هانوی تا کتابخانه ملی ویتنام: ۵۰۰ متر
فاصله هتل پیرل هانوی تا خانه اپرا هانوی: ۱ کیلومتر
فاصله هتل پیرل هانوی تا رود سرخ: ۲ کیلومتر

هتل پیرل از هتل های ۴ ستاره شهر هانوی/تصاویر

هتل پیرل از هتل های ۴ ستاره شهر هانوی/تصاویر

هتل پیرل از هتل های ۴ ستاره شهر هانوی/تصاویر

هتل پیرل از هتل های ۴ ستاره شهر هانوی/تصاویر

هتل پیرل هانوی
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار