gardeshban.ir

اگرچه مقصد های جنوب آسیا مانند بالی مرزهای خود را به روی جهانگردی بین المللی، تا سال ۲۰۲۱ بسته اند، اما تایلند ممکن است رویه دیگری در پیش بگیرد.
کد خبر: ۳۱۱۴۳
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹-1399 June 22
گردشبان (gardeshban.ir) :

این کشور امیدوار است در ماه اکتبر از طریق برنامه ای به نام "ایمن" اجازه ورود گردشگران خارجی را به این کشور صادر کند و این امکان را برای گردشگری در مناطق تعیین شده فراهم کند.

وزیر امور گردشگری تایلند، فیپات راچاکی پراکارن، عنوان کرده است : "من از نخست وزیر خواسته ام تا اول اکتبر را به عنوان تاریخ اجازه ورود (ورودی) به گردشگران بین‌المللی تعیین کند. من همچنین خواسته ام تا از پوکت به عنوان یک نمونه آزمایشی استفاده کنم. "

در مراحل اولیه این برنامه، گردشگران مجاز به پرواز به پوکت خواهند بود و باید ۱۴ روز خود را قرنطینه کنند. استراحتگاه هایی در سواحل جزیره در نظر گرفته می شوند و به گردشگران اجازه می دهند تا در آنجا خود را قرنطینه کنند و همچنین از یک تعطیلات امن برخوردار باشند. از مسافران خواسته می‌شود که در ابتدا و پایان دوره قرنطینه خود، آزمایش کرونا را انجام دهند و پس از این مدت آنها در سفر به بقیه جزیره آزاد خواهند بود. علاوه بر این، کارکنان این اقامتگاه‌ها مجاز به ترک این مناطق تعیین شده نیستند و به طور مرتب آزمایش می شوند. مسافرانی که مایل به ترک پوکت هستند، باید برای هفت روز دیگر قرنطینه کنند و سومین آزمون COVID-۱۹ را انجام دهند.



پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار