gardeshban.ir

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: مانع تعطیلی و تعدیل نیرو در آبدرمانی سبلان و هتل لاله سرعین خواهیم شد.
کد خبر: ۳۱۲۲۹
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹-1399 June 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: آبگرم معدنی سبلان و هتل لاله سرعین از مجموعه‌های مهم اقامتی و گردشگری استان بوده و نه تنها مانع تعطیلی و تعدیل نیرو در این مراکز خواهیم بود بلکه برنامه ما ارتقای سطح خدمات در این مجموعه‌ها است.

او افزود: اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل به هیچ وجه بحث تعطیلی آبگرم معدنی سبلان و هتل لاله سرعین را مطرح نکرده بلکه به دنبال ارتقای سطح این مجموعه‌هاست.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: آبگرم معدنی سبلان که اولین آبدرمانی سرعین به شیوه مدرن و هتل لاله مجموعه‌ای بین‌المللی به شمار می‌رود از مراکز مهم اقامتی و آبدرمانی استان به شمار می‌رود که برنامه ما پیگیری برای حل مشکلات این مراکز در راستای رونق فعالیت‌های آنهاست.

فلاحی افزود: برنامه این اداره‌کل طرح‌های توسعه‌ای نظیر راه‌اندازی پزشکی آبدرمانی در آبگرم سبلان و ارتقای سطح خدمات هتل لاله برای تبدیل به هتل پنج‌ستاره است و این موضوع جزو برنامه‌ها و اولویت‌ها به شمار می‌رود.

او با بیان اینکه به هیچ عنوان به دنبال تعطیلی این مراکز و تعدیل نیرو در آن‌ها نیستیم، گفت: در کنار تلاشگران این مجموعه‌ها که بیش از دو دهه است در شهرستان توریستی سرعین ارائه خدمات می‌کنند، هستیم تا مشکلات آن‌ها برطرف شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ادامه داد: به شرکت توسعه گردشگری ابلاغ کردیم تا با تدابیر لازم زمینه‌ای فراهم کنند تا این مجموعه‌ها بدون تعطیلی و با کمترین آسیب به فعالیت‌های خود ادامه دهند و مجدانه پیگیری این امر از شرکت توسعه گردشگری ایران و استان هستیم تا با پیگیری‌های لازم زمینه برای حل مشکلات این مراکز مهم اقامتی و گردشگری فراهم آید.

فلاحی افزود: در این زمینه سه مورد به شرکت توسعه گردشگری ابلاغ کردیم تا در زمینه رفع بلاتکلیفی و تداوم فعالیت‌های آن‌ها اقدام کنند که شامل حل و فصل مشکلات مجموعه‌های طلایه‌داران (ساری‌سو)، آبدرمانی سبلان و هتل لاله است.


پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار