gardeshban.ir

شیوع ناگهانی ویروس کرونا در جهان، شوک بزرگی به دولت‌ها به ویژه در عرصه اقتصادی بود. به دنبال گسترش این بیماری همه‌گیر و جان باختن شمار زیادی از مردم جهان بر اثر ابتلا به این ویروس، کشور‌ها مجبور به کاهش رفت و آمد‌ها و اعمال محدودیت‌های شدید به ویژه در مرز‌های خود شدند؛ این امر صنعت گردشگری را با آسیب جدی و رکود مواجه کرد.
کد خبر: ۳۱۲۸۷
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹-1399 June 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
بر همین اساس برخی از کشور‌ها در صدد اجرای ایده و راهکاری برای جبران خسارات برآمده‌اند. یکی از کشور‌هایی که در این زمینه پیشتاز بوده، سنگاپور است. این کشور به عنوان یک کشور توریستی دارای خطوط هوایی بسیار خوبی است. فرودگاه‌های مدرن و بسیار زیبای این کشور بر جذابیت‌های آن افزوده است و حالا سنگاپور برای جبران این خسارت تلاش دارد تا با راه اندازی سفر‌های بدون مقصد هوایی، مسافران بیشتری را جذب کند.

سخنگوی خطوط هوایی سنگاپور در گفت‌وگو با خبرنگار سی ان بی سی درباره زمان دقیق اجرای این طرح گفت: ما در حال بررسی طرح‌های جدید در این باره هستیم و تا یک ماه آینده این طرح نهایی شده و زمان اجرای آن اطلاع رسانی خواهد شد. 

گفته می‌شود این طرح با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است و افراد زیادی برای ثبت نام اعلام آمادگی کرده‌اند.

پرواز‌های بدون مقصد در داخل این جزیره خواهد بود و فعلا تصمیمی برای پرواز‌های خارجی گرفته نشده است، اما احتمال اینکه این اتفاق بیفتد نیز وجود دارد. بر اساس گزارش‌ها مسافران بدون اطلاع از مقصد به طور ویژه در طول مسیر و در هواپیما پذیرایی خواهند شد که در واقع حکم استراحتگاه را برای آن‌ها دارد و سپس در هتل‌های لوکس مستقر می‌شوند.

در نظرسنجی‌ای که در این زمینه انجام شده است، بسیاری از مردم اعلام کرده‌اند در صورتی که هزینه‌ها مناسب باشد حتما استقبال خواهند کرد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار