gardeshban.ir

هتل کو آمستردام از هتل‌های ۴ ستاره شهر آمستردام است. هتلی شیک و چشم نواز که با زیبایی خاص خود هر گردشگری را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
کد خبر: ۳۱۲۹۴
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹-1399 June 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
اگر قرار است با استفاده از موتور جستجوی بلیط هواپیما، سفری آسوده به شهر آمستردام ترتیب دهید، بهتر است اتاقی در هتل QO Amsterdam را نیز برای خودتان رزرو کنید تا یک مسافرت تمام عیار و فراموش نشدنی در زندگیتان رقم بخورد.

اتاق‌های هتل کو آمستردام

با امکاناتی مثل سرویس اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و سرمایشی، اتاق‌های هتل کو آمستردام کاملا مهیای میزبانی از مهمانان خود هستند. در تمامی این اتاق‌ها یک حمام اختصاصی تعبیه شده تا شما در هر ساعتی از شبانه روز که دوست داشتید از آن استفاده کنید. همچنین وجود تلویزیون صفحه تخت در اتاق‌های هتل کو آمستردام باعث می‌شود که مهمانان اصلا در این اتاق‌ها احساس بی حوصلگی نکنند. کما اینکه با پنجره‌های کف تا سقف اتاق‌های هتل کو که روشنایی خاصی به داخل اتاق‌ها می‌بخشند اصلا بعید است کسی در آنجا بی حوصله شود.

بخش‌های مختلف هتل کو آمستردام

هر یک از بخش‌های هتل ۴ ستاره کو آمستردام در جلب رضایت شما از انتخاب این اقامتگاه نقش ویژه‌ای ایفا خواهند کرد. برای مثال، رستوران آن با غذاهای هلندی و ترکیبات محلی ممتازی که دارد یکی از مهم‌ترین بخش‌هاست. در کنار این رستوران، از خدمات کافی شاپ هتل کو نیز نباید غافل شد. جایی که ارائه دهنده دسرها و کیک‌ها به همراه نوشیدنی‌های بسیار خوشمزه است. هتل کو آمستردام مجهز به یک تراس بسیار دلگشا و جذاب نیز هست. در همین حال، بخش پذیرش هتل نیز به قلب تپنده آن تبدیل شده و تمامی نیازهای مهمانان را برطرف می‌نماید.

ورزش و تفریح در هتل کو آمستردام

اگر اهل ورزش و تفریحات مختلف باشید، هتل کو آمستردام بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. چرا که بساط و بستر لازم برای انجام ورزش‌های متنوعی مثل اسکواش، تنیس، گلف، کانو، بولینگ و دوچرخه سواری در این هتل مهیاست. کافیست شما عزمی برای انجام یک فعالیت خاص داشته باشید تا هتل کو آمستردام بهترین امکانات را در مقالبتان قرار دهد.

سرویس‌های هتل کو آمستردام

با اقامت در هتل کو آمستردام شما می‌توانید از سرویس‌های متنوعی از جمله سرویس خشکشویی، اتو، لباسشویی، رزرو بلیط تورهای گردشی، رزرو کنسرت‌ها و اجراهای شهر و روم سرویس برخوردار شوید. البته خدمات هتل کو آمستردام به همین موارد محدود نمی‌شود. فراهم کردن اتاق‌های ضد آلرژی، اتاق بدون سیگار، اتاق عایق صدا، اتاق مخصوص زوج‌های جوان و اتاق‌های ویژه، همچنین ارائه خدماتی مثل ارائه سرویس کرایه خودرو، فکس و فتوکپی و صندوق امانات را نیز باید جزو خدمات جالب توجه هتل کو آمستردام دانست. ناگفته نماند که استفاده از پارکینگ هتل کو با پرداخت هزینه بسیار اندکی ممکن می‌شود. به طور کلی شما می‌توانید از کارکنان بخش پذیرش هتل که مسلط به چندین زبان مختلف از جمله انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، هلندی و فرانسوی هستند در مورد تمامی سرویس‌های هتل کمک بگیرید. ضمنا، این کارکنان اطلاعات بسیار خوبی درباره شهر آمستردام و مکان‌های پربازدید و جالب آن به شما خواهند داد.

موقعیت مکانی هتل کو آمستردام

قرار گرفتن هتل کو آمستردام در امتداد رودخانه آمستل پایتخت هلند، نکته‌ای است که حتما باید توجه ویژه‌ای به آن شود. چراکه شنیدن صدای آب یک رودخانه در کنار محل زندگیتان مطمئنا برای شما بسیار دلشنین خواهد بود. علاوه بر این، هتل کو آمستردام فاصله نسبتا کمی با بسیاری از جاذبه‌های مشهور شهر دارد و دسترسی به این جاذبه‌ها از هتل کو آمستردام به راحتی ممکن می‌شود.

اماکن نزدیک به هتل کو آمستردام

فاصله هتل کو آمستردام تا رودخانه آمستل: ۴۰۰ متر
فاصله هتل کو آمستردام تا آمستلپارک: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل کو آمستردام تا سالن تئاتر رویال: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل کو آمستردام تا باغ وحش آرتیس: ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل کو آمستردام تا موزه ون گوگ: ۳.۵ کیلومتر

هتل کو آمستردام(QO Amsterdam) از هتل‌های ۴ ستاره و شیک شهر/عکس

هتل کو آمستردام(QO Amsterdam) از هتل‌های ۴ ستاره و شیک شهر/عکس

هتل کو آمستردام(QO Amsterdam) از هتل‌های ۴ ستاره و شیک شهر/عکس

هتل کو آمستردام(QO Amsterdam) از هتل‌های ۴ ستاره و شیک شهر/عکس

هتل کو آمستردام(QO Amsterdam) از هتل‌های ۴ ستاره و شیک شهر/عکس

هتل کو آمستردام(QO Amsterdam) از هتل‌های ۴ ستاره و شیک شهر/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار