gardeshban.ir

هتل اسکاندیک فرانکفورت موسومسوفر (Scandic Frankfurt Museumsufer) یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره فرانکفورت با موقعیت مکانی عالی است.
کد خبر: ۳۱۲۹۷
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹-1399 June 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
این هتل تا ایستگاه مترو حدود ۵ دقیقه پیاده روی فاصله دارد و مهمانانی که بلیط هواپیما فرانکفورت خریده و در این هتل اقامت می کنند، می توانند با استفاده از مترو به اکثر نقاط شهر دسترسی داشته باشند. همچنین، هتل با بیشتر جاذبه های مهم شهر مسافت کمی دارد و مهمانان می توانند به راحتی در طول یک روز از چندین جاذبه بازدید کنند و همین موقعیت از جمله دلایلی است که گردشگران هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما، این هتل را برای اقامت رزرو می کنند. هتل دارای طراحی و معماری شیک و مدرن بوده و خدمات و امکانات متنوعی برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم کرده است. در این هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در هر نقطه از هتل برای مهمانان امکان پذیر است و بدین گونه مهمانان می توانند تمام کارهای آنلاین خود را به سرعت و راحتی انجام دهند. پرسنل هتل نیز با تجربه کاری زیاد، مهمانداری و خوش برخوردی سعی می کنند اقامتی خاطره انگیز برای مهمانان فراهم کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل اسکاندیک فرانکفورت موسومسوفر

در این هتل برای مهمانانی که با خودروی شخصی خود به فرانکفورت سفر کرده اند، پارکینگ در نظر گرفته شده است که به ازای هر رزو پارک خودرو از صاحب خودرو هزینه دریافت می شود. مهمانانی که قصد اقامت با حیوان خانگی شان را دارند، می توانند با پذیرش هماهنگ شوند و بابت اجازه ورد حیوان خانگی شان هزینه مشخصی را پرداخت کنند. 

برای مهمانان کم توان یا ناتوان خدمات و امکانات ویژه در نظر گرفته شده و این مسافران می توانند به راحتی در هتل اسکاندیک فرانکفورت موسومسوفر اقامت کنند. یک باشگاه بدنسازی با امکانات استاندارد در هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده است. مهمانانی که به سلامت و تناسب اندامشان در طول سفر اهمیت می دهند، می توانند در این باشگاه به تمرینات ورزشی بپردازند. باشگاه بدنسازی هتل واقعا فضای فوق العاده ای دارد و از آن جایی که نزدیک رودخانه ماین قرار دارد، به مسیر پیاده روی و دو نیز نزدیک است و مهمانان می توانند در این مسیر بدن بدوند و بدن خود را گرم کنند. 

پذیرش ۲۴ ساعته هتل در لابی هتل واقع شده و به طور شبانه روزی در خدمت مهمانان قرار دارد. مهمانان می توانند در صورت داشتن هرگونه سوال یا نیاز به پذیرش مراجعه کنند. همچنین، مهمانان می توانند برای دریافت خدماتی از قبیل اتو، خشکشویی، لاندری، فتوکپی، فکس، برگزاری همایش یا جلسات میتینگ، صرف غذا در اتاق و ... از پذیرش هتل کمک بگیرند.

انواع اتاق های هتل اسکاندیک فرانکفورت موسومسوفر

در هتل انواع اتاق های مختلف با دکوراسیون ها و مناظر متفاوت وجود دارند که مهمانان می توانند باتوجه به نیاز و سلیقه خود اقدام به رزرو یکی از آن ها بکنند. در این هتل اتاق های تراس دار، ضد آلرژی و سیگار- ممنوع (استعمال دخانیات در اتاق ها و سراسر هتل، به استثنای محوطه مخصوص افراد سیگار، ممنوع است) وجود دارند.

امکانات اتاق های هتل اسکاندیک فرانکفورت موسومسوفر

همه اتاق های هتل اسکاندیک فرانکفورت موسومسوفر از دکوراسیون و چیدمان بسیار شیک و به روز برخورداند و تمام لوازم و اسباب داخل آن ها کاملا مدرن هستند. آسایش و راحتی را در اتاق های هتل می توان به خوبی تجربه کرد. 

همه اتاق های هتل وسیع و بزرگ هستند، سطح آن ها با پارکت چوبی پوشیده شده و در همه آن ها تلویزیون ال سی دی (LCD)، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، چای/ قهوه ساز، مبلمان، میز تحریر، تخت، صندوق امانات (گاو صندوق دیجیتالی)، مینی بار، چراغ مطالعه، سرویس بهداشتی خصوصی، دوش، حمام، حوله، لوازم بهداشتی و ... وجود دارند. نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار رضایت بخش و استاندارد است و خدمات خانه داری به طور روزانه به تمام اتاق های هتل ارائه می گردد. برای افراد ناتوان و کم توان نیز اتاق های مخصوص با امکانات ویژه وجود دارند که اقامت را برایشان آسان تر می کند.

گزینه های صرف غذا در هتل اسکاندیک فرانکفورت موسومسوفر

د رهتل اسکاندیک فرانکفورت موسومسوفر یک رستوران بسیار شیک و به روز وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه و متنوع را برای مهمانان آماده و سرو می کند. وعده صبحانه در این رستوران به صورت بوفه ای (سلف سرویس) سرو می شود و شامل مواد غذایی متنوع گرم، سرد، نوشیدنی جات، ارگانیک، بدون گلوتن و بدون لاکتوز هستند. برای افراد داری رژیم غذایی خاص و ودکان نیز منوی مخصوص در نظر گرفته شده است.

دیگر خدمات و امکانات هتل اسکاندیک فرانکفورت موسومسوفر

در این هتل جهت آسایش و راحتی هرچه بیشتر مهمانان خدمات و امکاناتی از قبیل اتاق چمدان، فروشگاه، بار نوشیدنی جات، آسانسور، سیستم گرمایشی، روزنامه، ناهار های بسته بندی شده، محوطه مخصوص استعمال سیگار، دستگاه نوشیدنی جات و خوراکی، مارکت کوچک، سبد مخصوص حیوانات خانگی، کاسه های مخصوص حیوانات خانگی و ... در نظر گرفته شده اند.

موقعیت مکانی هتل اسکاندیک فرانکفورت موسومسوفر

هتل اسکاندیک فرانکفورت موسومسوفر از موقعیت مکانی عالی برخوردار است. این هتل نزدیک رودخانه ماین و ایستگاه مترو قرار دارد و به بسیاری از جاذبه های اسصلی شهر دسترسی سریع و آسان دارد. از مزایای اقامت در این هتل می توان به صره جویی در هزینه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی اشاره کرد.

دلایل انتخاب هتل اسکاندیک فرانکفورت موسومسوفر

هتل اسکاندیک فرانکفورت موسومسوفر با داشتن امکانات و خدمات عالی، دکوراسیون شیک و به سبک بوتیک، اتاق های وسیع، رستوران بزرگ و مدرن، موقعیت مکانی خوب، پرسنل خونگرم و صمیمی که به زبان های آلمانی، انگلیسی، عربی، روسی و اسپانیایی مسلط هستند، قطعا گزینه بسیار خوبی جهت اقامت در سفر به فرانکفورت است.

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل اسکاندیک فرانکفورت موسومسوفر

فاصله هتل اسکاندیک فرانکفورت موسومسوفر تا ایستگاه متروی ماین: ۹۰۰ متر
فاصله هتل اسکاندیک فرانکفورت موسومسوفر تا لیبگهاوس: ۱ کیلومتر
فاصله هتل اسکاندیک فرانکفورت موسومسوفر تا موزه اشتادل: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله هتل اسکاندیک فرانکفورت موسومسوفر تا موزه ارتباطات فرانکفورت: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله هتل اسکاندیک فرانکفورت موسومسوفر تا پل آهن: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله هتل اسکاندیک فرانکفورت موسومسوفر تا موزه هنرهای کاربردی فرانکفورت: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله هتل اسکاندیک فرانکفورت موسومسوفر تا گالری شیرن فرانکفورت: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله هتل اسکاندیک فرانکفورت موسومسوفر تا باغ وحش فرانکفورت: ۴٫۱ کیلومتر

معرفی هتل اسکاندیک فرانکفورت موسومسوفر+تصاویر

معرفی هتل اسکاندیک فرانکفورت موسومسوفر+تصاویر

معرفی هتل اسکاندیک فرانکفورت موسومسوفر+تصاویر

معرفی هتل اسکاندیک فرانکفورت موسومسوفر+تصاویر

معرفی هتل اسکاندیک فرانکفورت موسومسوفر+تصاویر

معرفی هتل اسکاندیک فرانکفورت موسومسوفر+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار