gardeshban.ir

دکتر شاهین محمدصادقی به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالروز تاسیس مرکز فوریتهای پزشکی با ارسال پیامی ضمن گرامیداشت روز اورژانس، از زحمات پرسنل فوریتهای پزشکی تقدیر کرد.
کد خبر: ۳۱۳۰۴
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹-1399 June 26
گردشبان (gardeshban.ir) :

وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا ...و هـر كـس نفسی را زنـده كـنـد گويا همه مردم را زنده كرده است(مائده 32)

برادر بسیجی دکتر پیرحسین کولیوند

ریاست محترم سازمان اورژانس کشور

کار کردن در فوریت های پزشکی حفاظت از حق حیات آدمی است؛ جایی که سرعت و مهارت می تواند بزرگترین سرمایه یک شخص را حفظ کند. از این روی اورژانس کشور خط مقدم جنگ با بیماری است، و این کار بزرگ ثمره تلاش و ایثار همه کسانی است که در این عرصه کمر همت بسته اند. در این روزهای کرونایی که کشور درگیر یک نبرد جانفرسا است؛ زحمات همه شما نیروهای خدوم را می ستاییم و امیدواریم در سالروز چهل و پنج سالگی اورژانس کشور، روز به روز شاهد پیشرفت و توسعه خدمات فوریت های پزشکی در کشور باشیم.

به پاس ارج نهادن بر شما خادمان، ضمن عرض تبریک سالروز تاسیس اورژانس از زحمات شما پرسنل خدوم، مدیران، کارکنان، پزشکان و تکنسین های اورژانس کشور که در هر شرایطی یاریگر مردم عزیز هستید، قدردانی و تشکر می نمایم .امیدوارم در سایه رحمت الهی همواره موفق و موید باشید

دکتر شاهین محمد صادقی
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار