gardeshban.ir

موزه مرکزی شهر لندن درنظر دارد تا سال 2024 میلادی یک هویت بصری جدید بسازد که این هویت بصری قالب مارک‌ها و ایده‎های خلاقانه‌ای را به نمایش در می‌آورد.
کد خبر: ۳۱۳۱۱
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹-1399 June 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
موزه لندن به دنبال ساخت یک هویت بصری جدید + تصاویر

مقرر شده تا سال 2024 میلادی موزه مرکزی لندن به West Smithfield منتقل شود و مسئولان این موزه درنظر دارند پیش از انتقال به آن مکان، یک هویت بصری خیلی خاص و ویژه برای آن فضا جدید خود ایجاد کنند.

این موزه به دنبال خدمات و مشاوره‌های تخصصی در زمینه ایده‌پردازی و طراحی است تا بتواند بهترین ایده و پیشنهاد را انتخاب کرده و با قدرتی خاص و دیدنی به مکان جدید خود انتقال پیدا کند.

در واقع مسئولان این موزه مرکزی که سالانه توریست‌های بیشماری را به سوی خود جذب می‌کند، معتقدند که یک هویت بصری جدید با نمایش یک سنگ بنای معماری تاریخی که اِلِمان‌های مدرن روز را هم در خود جای داده، قطعا می‌تواند تحولی عمیق و اساسی در حوزه میراث فرهنگی و موزه انگلستان به وجود آورد که شاید طی سال‌های گذشته مشابه آن نبوده است.

از این رو این موزه از تمام تیم‌های متخصص مشاوره دعوت به عمل آورده تا ایده‌ها و نقطه‌نظرات ارزنده خود را در خصوص ساخت این هویت بصری ارائه دهند. پس از بررسی‌های انجام شده، سرانجام بهترین ایده و پیشنهاد انتخاب شده و مسئولیت اجرایی به آن تیم واگذار خواهد شد.

موزه لندن به دنبال ساخت یک هویت بصری جدید + تصاویر

این هویت بصری باید تلفیقی از هنرهای تجسمی، تاریخی و آثار ارزشمند بریتانیا را همزمان در خود جای دهد و بدون هیچ حرف و سخن خاصی، تمام اهداف و دیدگاه‌ها در این حوزه را به مخاطبان خود به نمایش درآورد.

این نوه ساخت هویت بشری می‌تواند چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای برای موزه‌های سراسر انگلستان به ارمغان آورد و تحول بزرگی در حوزه موزه‌داری و حفظ آثار فرهنگی و تاریخی این کشور ایجاد کند.

البته لازم به ذکر است که ساخت این هویت بصری، هدف دیگری را هم دنبال می‌کند که آن چیزی نیست جز جذب توریست و توسعه صنعت گردشگری در این کشور که می‌تواند تا اندازه قابل قبولی موفق نیز عمل کند.  

موزه لندن به دنبال ساخت یک هویت بصری جدید + تصاویر



پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار