gardeshban.ir

خیابان تاکشیتا از محبوب ترین پاتوق های جوانان ژاپنی و گردشگران است که رنگین ترین بخش فرهنگ ژاپن را به نمایش می گذارد.
کد خبر: ۳۱۳۷۰
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹-1399 June 28
گردشبان (gardeshban.ir) :
این خیابان تنها ۳۶۰ متر طول دارد که در مد، غذا و سرگرمی خلاصه شده و اینجا هر چیز عجیبی را می توان پیدا کرد: از جوراب ها و تیشرت های رنگارنگ تا خوراکی های خوشمزه و هر چیزی عجیبی که ترند شده باشد. 

لیدی گاگا خواننده معروف آمریکایی از بوتیک های همین خیابان خرید می کند. به خاطر همین ویژگی ها، خیابان تاکشیتا یا تاکه شیتا جزو جدانشدنی راهنماهای سفر به توکیوست و اینجا می توان عکس های خاص و نابی را ضمیمه خرید بلیط هواپیما توکیو و سفر به این شهر کرد.

چرا بازدید از خیابان تاکشیتا توکیو پیشنهاد می شود؟

مکان مناسبی برای طرفداران مد و فشن است.
اگر دنبال استایل های خاص و عجیب هستید به اینجا سر بزنید.
خیابان تاکشیتا به خیابان های معروف دیگری راه دارد.
اینجا پر از سوژه های ناب عکاسی است.

تاریخچه و مشخصات خیابان تاکشیتا توکیو

محبوبیت و آوازه فشن و مد خیابان Takeshita Street به همین چند سال اخیر برنمی گردد، اینجا از همان دهه ۹۰ خانه برندهای آمریکایی و ژاپنی به حساب می آمد و در طی این ۲ دهه چیزی جز محبوبیت روزافزون نصیبش نشده است. این خیابان ۳۶۰ متری پر از بوتیک ها و برندهای کوچک است که برخی از این مغازه ها به موجب شهرتشان در صنعت مد و برای کشف اینکه چه ترندی بین جوانان محبوب تر می شود، به عنوان مغازه های تستر کار می می کنند.

گشت و گذار در خیابان تاکشیتا توکیو

برای بیش تر افراد، تنوع چاشنی زندگیست به خصوص کسانی که به خرید علاقه زیادی دارند. اگر خرید بلیط هواپیما توکیو شما را به خیابان تاکشیتا کشید یعنی برای خرید، خوردن خوراکی ها و غذاها، عکاسی یا گشت و گذار و تماشای فرهنگ جوانان به آنجا رفته اید. اینجا مغازه هایی می بینید که فقط جوراب می فروشند، جوراب هایی که شاید هیچ جای دنیا پیدایشان نکردید. بوتیک ها و مغازه های خیابان تاکشیتا هر سلیقه ای را پوشش داده اند، یعنی فقط چیزهای عجیب نمی فروشند.

جوراب های خیابان تاکشیتا

شاید بهترین سوغاتی های ارزان و جذابی که بتوانید از سفر به توکیو به خانه ببرید، جوراب های فوق العاده جالب این خیابان باشد. همه این جوراب ها به شکل خلاقانه های طراحی یا تزیین شده اند و کادوی خوبی برای دوستانتان خواهند بود. بهترین مغازه برای شروع ویترین گردی هم مغازه "TutuAnna” است.

برندهای پرطرفدار

همانطور که گفته شد، این خیابان با برندهای بزرگ شناخته نشده و برعکس آن را با ترندهای عجیب و غریبش می شناسند و همین باعث می شود که از گشتن بوتیک ها و مغازه ها خسته نشوید. در مرکز خریدی مثل هاراجوکو همه آن برندهای کوچک و پرطرفدار و سبک لباس های خیابانی را پیدا می کنید. برند SoLaDo از پرفروش ترین هاست و تنوع خیلی خوبی دارد. اگر به دنبال برندهای بیش تری باشید به لیز لیزا یا اوت‌لت‌ ANAP بروید.

لوازم آرایشی

در خیابان تاکشیتا می توانید کرم ها و ماسک های برند قدیمی و معروف «ماتسوموتو کیوشی» را پیدا کنید و اگر به دنبال برندهای کُره ای باشید باید به «اتود هاوس» سر بزنید، محصولات آرایشی این مغازه هم کیفیت و هم قیمت خوبی دارند. برخی فروشنده های خیابان تاکشیتا سبک لباس های متفاوت و جالبی می پوشند و سوژه خوبی برای عکاسی هستند، فقط به شرطی که آن ها را خسته نکنید.

غذاهای خوشمزه

همچنان که این مسیر چندصدمتری را به سمت پایین می روید با دنیای رنگینی از خوراکی های خوشمزه روبرو می شوید که هر کسی را با هر سن و سالی وسوسه می کنند. اینجا استندهای مختلفی وجود دارد که انواع پشمک ها و آب نبات های پیچی رنگین کمانی، بستنی های خوشمزه، پنکیک و اسنک می فروشند و طعم گشت و گذار در خیابان تاکشیتا را برایتان ابدی می سازند.

هزینه و زمان پیشنهادی بازدید از خیابان تاکشیتا توکیو چه قدر است؟

دل کندن از حال و هوای سرزنده خیابان تاکشیتا چندان راحت نیست و از طرفی این خیابان با محله ها و خیابان های جذاب و مشهور توکیو احاطه شده است. برای همین احتمالا این خیابان گردی چند ساعتی طول بکشد.

فصل مناسب برای بازدید از خیابان تاکشیتا توکیو چه زمانی است؟

با اینکه اوایل پاییز و اواخر زمستان بهترین موقع برای خرید بلیط هواپیما توکیو است ولی خیابان تاکشیتا هر موقعی از سال، ظاهر سرزنده و رنگین خود را حفظ می کند. به توصیه گردشگران بهتر است یکشنبه ها و به خصوص ساعت ۱۱ قبل از ظهر به این خیابان بروید. اینجا عصرها بسیار شلوغ می شود.

چگونه به خیابان تاکشیتا توکیو برویم؟

درست روبروی خروجی خیابان تاکشیتا ایستگاه قطار هاراجوکو دارد و از ایستگاه متروی میجی جینگومائه تا این خیابان نیز ۳ دقیقه پیاده روی است.

از چه جاهای دیدنی دیگری می توان بازدید کرد؟

کوچه براهمس: ۵۰ متر
میجی جینگو: ۲۷۰ متر
موزه هنرهای مدرن واتاریوم: ۱ کیلومتر
منطقه اموتساندو: ۱.۵ کیلومتر
میدان هاچیکو: ۱.۶ کیلومتر

چه هتل هایی در نزدیکی خیابان تاکشیتا توکیو برای اقامت وجود دارند؟

هتل آپارتمان اوستای اوکوبای: ۲۰۰ متر
خانه ترانک: ۵۰۰ متر
هتل موشی موشی: ۶۵۰ متر
هتل آکوود رزیدنس ایاما: ۱ کیلومتر
هتل آویاما گرند: ۱.۳ کیلومتر

چه رستوران ها و غذاخوری هایی نزدیک به خیابان تاکشیتا توکیو هستند؟

رستوران فرانسوی بولت: ۱۰۰ متر
رستوران بوبا گو: ۲۲۰ متر
رستوران استارباکس: ۲۹۰ متر
رستوران نقیشی: ۳۵۰ متر
رستوران ساکورا تی: ۵۰۰ متر

خیابان تاکشیتا؛ از محبوب ترین پاتوق های گردشگران ژاپنی/عکس

خیابان تاکشیتا؛ از محبوب ترین پاتوق های گردشگران ژاپنی/عکس

خیابان تاکشیتا؛ از محبوب ترین پاتوق های گردشگران ژاپنی/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار