gardeshban.ir

معرفی/
هتل پی جی پاتونگ ریسورتل (به انگلیسی: PJ Patong Resortel) اقامتگاهی است سه ستاره واقع در شهر ساحلی پاتونگ تایلند و جزو اقتصادی ترین و محبوب ترین مقاصد اقامتی در کشور تماشایی تایلند و شهر دیدنی و زیبای پاتونگ به حساب می آید.
کد خبر: ۳۱۴۱۸
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹-1399 June 29
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل پی جی پاتونگ ریسورتل (به انگلیسی: PJ Patong Resortel) اقامتگاهی است سه ستاره واقع در شهر ساحلی پاتونگ تایلند که بدلیل دریافت هزینه های اندک اقامتی و ارائه خدمات و امکانات رایگانی نظیر استخر روباز و سرپوشیده، جزو اقتصادی ترین و محبوب ترین مقاصد اقامتی در کشور تماشایی تایلند و شهر دیدنی و زیبای پاتونگ به حساب می آید. 

از آنجایی که هتل پی جی پاتونگ ریسورتل در نزدیکی سواحل پاتونگ جای گرفته، مکانی بسیار مناسب برای گردشگرانی محسوب می شود که برای شنا در سواحل درخشان و رویایی تایلند، بلیط هواپیما این کشور را خریداری و به این کشور زیبا و خوش منظره سفر می کنند.

امکانات هتل پی جی پاتونگ ریسورتل

با وجود اینکه هتل پی جی پاتونگ ریسورتل اقامتگاهی سه ستاره است، اما از امکانات فراوانی برای جلب رضایت میهمانان خود بهره برده است: صندوق امانات، پارکینگ، اتاق نگهداری بار و بنه، رختکن، تهویه مطبوع، کافی شاپ و دو استخر شنای روباز و سرپوشیده از جمله امکاناتی است که با اقامت در این هتل می توانید از آن ها بهره مند گردید. افزون بر این، هتل پی جی پاتونگ ریسورتل از رستوران مناسبی برخوردار است که با فضای دلنشین و کیفیت بالای غذاهای لذیذ خود توانسته معضل یافتن رستورانی مقرون بصرفه و باکیفیت را در شهر پاتونگ برطرف کند.
خدمات هتل پی جی پاتونگ ریسورتل

علاوه بر امکانات ذکر شده، هتل پی جی پاتونگ ریسورتل خدمات بی شماری را نیز به گردشگران عرضه می دارد. خدماتی از قبیل خانه داری، پذیرش ۲۴ ساعته، شاتل فرودگاهی، خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، اجاره خودرو و اینترنت رایگان و پرسرعت از همان بدو ورود به میهمانان ارائه خواهد شد.
واحدهای اقامتی هتل پی جی پاتونگ ریسورتل

تنوع واحدهای اقامتی هتل پی جی پاتونگ ریسورتل مثال زدنی و تحسین برانگیز است. این هتل قادر است براساس بودجه و تعداد نفرات هر مسافر، مکانی دنج و مناسب را در اختیار او قرار دهد. از اتاق های استاندارد دابل و سوپریر گرفته تا سوئیت های جونیور و ماه عسل، دست گردشگران در این هتل به منظور انتخاب مناسب ترین واحد اقامتی برای خود باز است. درباره دکوراسیون واحدها باید گفت که کلیه اتاق های هتل با مبلمانی شیک و خوش رنگ و لعاب دکور و با اسباب و وسایل مدرن و مناسبی مجهز شده اند.
امکانات واحدهای اقامتی هتل پی جی پاتونگ ریسورتل

مهمترین بخشی که بسیاری از گردشگران بدان توجه ویژه ای دارند، امکانات واحدهای اقامتی هتل هاست. خوشبختانه هتل پی جی پاتونگ ریسورتل از این بخش نیز سرفراز بیرون آمده است، چراکه کلیه وسایل موردنیاز رفاهی مسافران را در خود جای داده است. از تلویزیون صفحه تخت کابلی گرفته تا صندوق امانات و کلیه وسایل استحمام، هرآنچه برای اقامتی لذت بخش بدان نیاز داشته باشید، در این مکان برای شما فراهم گشته است تا لذت حضور در شهر دیدنی پاتونگ برای شما دوچندان گردد.
موقعیت مکانی هتل پی جی پاتونگ ریسورتل

همان طور که در ابتدا نیز گفته شد، هتل پی جی پاتونگ ریسورتل در نزدیکی سواحل زیبای پاتونگ واقع شده است و از این بابت برای عاشقان شنا و تفریحات ساحلی بسیار مناسب است. همچنین وجود مرکز خرید جونگ سیلون در فاصله ۵ دقیقه ای این مکان موجب شده که میهمانان هتل بدون نیاز به طی مسافتی زیاد برای خرید سوغات، به راحتی به برترین اجناس رنگارنگ تایلند دسترسی داشته باشند. از دیگر امکان نزدیک به هتل پی جی پاتونگ ریسورتل می توان به بازار بانزان، ساحل استارباکس، معبد چالونگ و جاده بانگلا اشاره کرد.
اماکن دیدنی نزدیک به هتل پی جی پاتونگ ریسورتل

بازار بانزان: ۰٫۳ کیلومتر
بیمارستان پاتونگ: ۰٫۳ کیلومتر
مجتمع پارادایس پاتونگ: ۰٫۴ کیلومتر
مرکز خرید جونگ سیلون: ۰٫۴ کیلومتر
ورزشگاه بوکس پاتونگ: ۰٫۵ کیلومتر
ساحل استارباکس پاتونگ: ۱ کیلومتر
معبد چالونگ: ۶٫۴ کیلومتر

پی جی پاتونگ ریسورتل(PJ Patong Resortel) ؛هتلی زیبا در شهر ساحلی تایلند+تصاویر

پی جی پاتونگ ریسورتل(PJ Patong Resortel) ؛هتلی زیبا در شهر ساحلی تایلند+تصاویر

پی جی پاتونگ ریسورتل(PJ Patong Resortel) ؛هتلی زیبا در شهر ساحلی تایلند+تصاویر

پی جی پاتونگ ریسورتل(PJ Patong Resortel) ؛هتلی زیبا در شهر ساحلی تایلند+تصاویر

پی جی پاتونگ ریسورتل(PJ Patong Resortel) ؛هتلی زیبا در شهر ساحلی تایلند+تصاویر

پی جی پاتونگ ریسورتل(PJ Patong Resortel) ؛هتلی زیبا در شهر ساحلی تایلند+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار