gardeshban.ir

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد: در صورت بروز ترافیک سنگین در محورهای کندوان و هراز این دو محور روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۳۰ و ۳۱ شهریورماه یک‌طرفه می‌شوند.
کد خبر: ۳۱۴۵۴
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹-1399 June 30
گردشبان (gardeshban.ir) :
سرهنگ علیرضا قدمی، رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محورهای کندوان و هراز در صورت مشاهده ترافیک سنگین بعدازظهر روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۳۰ و ۳۱ شهریورماه یک‌طرفه می‌شوند درباره محدودیت‌ها. ترافیکی کندوان گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد امروز و فردا از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به مرزن‌آباد ممنوع و از ساعت ۱۸ تا ۲ بامداد از مرزن‌آباد به کرج و آزادراه تهران- شمال یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به محدودیت ترافیکی محور هراز افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲ بامداد امروز و فردا از رودهن به آمل ممنوع و از ساعت ۱۹ تا ۲ بامداد از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود، همچنین تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ساعت ۲ بامداد امروز و فردا از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی تصریح کرد: در محور سوادکوه تردد انواع تریلر و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ فردا از شمال به جنوب محور سوادکوه ممنوع است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار