gardeshban.ir

بازار آلبرت کویوپ یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری و توریستی شهر آمستردام، پایتخت کشور هلند، به شمار می رود.
کد خبر: ۳۱۵۷۰
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۹-1399 July 02
گردشبان (gardeshban.ir) :

بازار آلبرت کویوپ آمستردام به دلیل دارا بودن جاذبه های توریستی فراوان، سالانه گردشگران زیادی را به سوی خرید بلیط هواپیما آمستردام جذب می کند و در عین حال بزرگ‌ ترین بازار روز با ۲۶۰ غرفه، در سراسر اروپا به شمار می ‌رود. شما در این بازار می توانید اقلام مختلف متعلق به تمام کشورهای جهان را تهیه کرده و از خوردن غذاهای هلندی در رستوران‌ های کوچک محلی که در غرفه‌ های بازارچه دایر هستند، لذت ببرید. اگر از افرادی که حتی یک بار به شهر آمستردام سفر کرده اند، سوال کنید متوجه می شوید که همه آنها در طول سفر خود از این بازار بازدید کرده اند، چون در برنامه اکثر تورهای اروپایی بازدید از این مرکز خرید به دلیل شهرت و جذابیتی که دارد، وجود دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای آمستردام را داشته باشید، توصیه می شود که حتما از این بازار جذاب و دیدنی بازدید کنید.

بازار آلبرت کویوپ آمستردام

چرا بازدید از بازار آلبرت کویوپ آمستردام پیشنهاد می شود؟


بازار آلبرت کویوپ آمستردام، بهترین مکانی است که با مراجعه به آن می توانید با سبک زندگی و فرهنگ مردم آمستردام بیشتر آشنا شوید.
بازار آلبرت کویوپ به عنوان مهمترین جاذبه گردشگری کشور هلند و بزرگترین بازار روز در کل قاره اروپا شناخته شده است.
از نظر مراکز خرید و فروشگاه ها کاملاً غنی بوده و به راحتی می توانید هر نوع محصول و از هر نوع برندی را که می خواهید، خریداری کنید.
بازار آلبرت کویوپ آمستردام

تاریخچه بازار آلبرت کویوپ آمستردام


بازار آلبرت کویوپ یک بازار خیابانی در آمستردام هلند است که در خیابان آلبرت کویوپ واقع شده است. این خیابان و بازار به نام آلبرت کویوپ، نقاش قرن هفدهم میلادی نامگذاری شده است. فعالیت بازار آلبرت کویوپ برای اولین از سال ۱۹۰۵ آغاز شد و از آن زمان تاکنون به عنوان یکی از مکان های مورد علاقه برای افراد محلی، گردشگران، دانشجویان، مسافران روز و کارآفرینان به شمار می رود. دلیل راه اندازی این بازار به دلیل آشفتگی هایی بود که مردم شهر آمستردام در آغاز قرن بیستم میلادی با آن مواجه شدند، به همین دلیل دولت آمستردام در سال ۱۹۰۵ اقدام به راه اندازی این بازار محلی و خیابانی نمود که در ابتدا فقط عصرهای شنبه فعالیت می کرد. اما بعد از گذشت چند سال یعنی در سال ۱۹۱۲، این بازار شش روز در هفته فعالیت داشت و به یک بازار روزانه تبدیل شد.
بازار آلبرت کویوپ آمستردام

محصولات بازار آلبرت کویوپ در آمستردام


همانطور که گفتیم در این بازار طیف گوناگونی از محصولات سنتی، سبزیجات، میوه و ماهی، لباس و حتی دوربین نیز وجود دارد که با بازدید از این بازار خیابانی می توانید از فضای واقعی آمستردام لذت ببرید. در بازار آلبرت کویوپ می توانید انواع روتختی های بهاری ویتنامی و استروپ وافل های تازه ساخته شده را به وفور مشاهده کنید. تنوع محصولات در این بازار باعث شده است که مورد توجه ساکنان شهرهای سورینامی، آنتیلی، ترکی و مراکشی واقع شود و کاملاً متوجه می شوید که این بازار به یک محله چند فرهنگی تبدیل شده است.
بازار آلبرت کویوپ آمستردام

هزینه و زمان پیشنهادی بازدید


شما عزیزان به صورت رایگان می توانید از غرفه های این بازار دیدن کنید که این موضوع به جذابیت هرچه بیشتر آن افزوده است. بازار در تمام روزهای هفته به جز یکشنبه ها باز بوده و برای خرید اقلام مورد نیاز خود می توانید بین ساعات ۹صبح تا ۵ بعدازظهر به محل برگزاری بازار آلبرت کویوپ آمستردام مراجعه کنید. بازدید از این مکان بعد از اتمام ساعات کاری به هیچ عنوان توصیه نمی شود، چرا که بازار بسته شده و بعد از ساعات گفته شده برای رفت و آمد های عادی اتومبیل های شهر مورد استفاده قرار می گیرد. زمان پیشنهادی برای بازدید از بازار آلبرت کویوپ آمستردام ۲-۳ ساعت است.
بازار آلبرت کویوپ آمستردام

نحوه دسترسی به بازار آلبرت کویوپ آمستردام


استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی بهترین راه برای رسیدن به بازار آلبرت کویوپ است. با مراجعه به ایستگاه مرکزی آمستردام و استفاده از خطوط تراموا ۴،۱۶، ۲۴ یا ۲۵ می توانید به راحتی خود را به این بازار برسانید. علاوه بر سیستم حمل و نقل عمومی، دسترسی به بازار با اتومبیل شخصی نیز امکان پذیر است.

بهترین زمان سفر


بهترین شرایط آب و هوایی در طول ماه‌های ژوئیه (مرداد) تا اوت (شهریور) رخ می ‌دهد. براساس شرایط آب و هوایی احتمالا فصل تابستان بهترین زمان سفر به آمستردام خواهد بود.

جاذبه های دیدنی نزدیک بازار آلبرت کویوپ آمستردام


موزه‌ی اشتدلیک (Stedelijk) یا موزه‌ی شهرداری آمستردام: ۲.۷ کیلومتر
موزه ونگوگ: ۲.۸ کیلومتر
گالری آمستردام: ۳ کیلومتر
میدان دام: ۴ کیلومتر
کاخ سلطنتی آمستردام: ۴ کیلومتر

هتل های نزدیک بازار آلبرت کویوپ آمستردام


هتل سر آلبرت: ۷۰۰ متر
هتل آمستردام کانال: ۷۵۰ متر
هتل ایزی: ۱.۵ کیلومتر
هتل بلوسوم: ۱.۷ کیلومتر
هتل کاپ: ۲ کیلومتر
هتل دولوروپ آمستردام: ۳ کیلومتر

رستوران های نزدیک بازار آلبرت کویوپ آمستردام


رستوران لا پوها: ۳۰۰ متر
رستوران پاستا پاستا: ۳۵۰ متر
رستوران میس کره بی بی کیو: ۴۰۰ متر
رستوران آرلس: ۶۰۰ متر
رستوران جی آ: ۷۰۰ متر
رستوران مک دونالدز: ۸۰۰ متر


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار