gardeshban.ir

اگر می‌خواهید در بین هتل‌های اقتصادی برلین گزینه‌ای باب میلتان انتخاب کنید که خاطرات بی‌نظیری برایتان باقی بگذارد، در این راهنما پیشنهادهای خوبی را خواهید یافت.
کد خبر: ۳۱۶۶۲
تاریخ انتشار : جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۹-1399 July 04
گردشبان (gardeshban.ir) :

هیچ چیز مانند اقامت در هتلی بسیار جذاب با دسترسی عالی نمی‌تواند یک سفر را به یادماندنی کند. برلین در این زمینه چند گزینه‌ منحصر به فرد با طراحی جذاب، موقعیت عالی، اتمسفر سرگرم‌کننده و قیمت‌های مناسب دارد. اگر قصد دارید بخش توریستی‌تر برلین را بگردید شاید بد نباشد مانند یک محلی شهر را گردش کرده و از چیزهایی که در ادامه برایتان آورده‌ایم بهره‌مند شوید. در این فهرست گزینه‌هایی در محله‌های مختلف را گنجانده‌ایم تا بتوانید جاذبه‌های گوناگون، غذا، نوشیدنی و زندگی شبانه این منطقه‌ها را تجربه کنید. با ما همراه شوید تا بهترین هتل‌های ارزان برلین را بشناسید.

۱. هتل مون بیژو

«مون بیژو» (Monbijou Hotel) یک بوتیک هتل زیبای ۱۰۱ اتاقی در قلب محله «میته» (Mitte) در برلین است که از ایستگاه «بازار هاکشر» (Hackescher Markt) نیز فاصله اندکی دارد. می‌توانید در نزدیکی این هتل رستوران‌های جذابی را هم برای صرف غذا پیدا کرده و از گزینه‌های خرید پر جنب و جوشش لذت ببرید. این هتل با یک سالن راحت و اجاقی باز، کتابخانه‌ای غنی و سالن مخصوص سیگار، می‌تواند هر مهمانی را راضی نگه دارد. در ماه‌های گرم سال نیز نوشیدنی‌های دلپذیر و جذابی در تراس پشت بام به مشتریان ارائه می‌شود.

هتل های ارزان برلین

۲. هتل هوتن پالاست

هتل «هوتن پالاست» (Hotel Huettenpalast) می‌تواند تجربه‌ای لذت بخش و جذاب را برایتان بسازد که احتمالاً دوست ندارید حین سفر از دست بدهید. فقط کافی است به ایده کاراوان‌ها و کلبه‌های چوبی فکر کنید که در یک کارخانه قدیمی واقع شده‌اند فکر کنید. حال و هوای قدیمی و گزینه‌های اقامت متنوعی‌ای در اینجا به مهمانان پیشنهاد خواهند شد. می‌توانید از میان کاراوان‌های راحت، اتاق‌ خواب‌های طراحی شده توسط دیزاینرها و کابین‌های چوبی جایی را انتخاب کرده و همزمان به کاوش در یکی از محله‌های سرزنده برلین مشغول شوید. علیرغم تم کلبه‌ای در همه اقامتگاه‌ها از امکاناتی مدرن و راضی‌کننده برخوردار خواهید بود. 
هتل های ارزان برلین

۳. هتل گریمس

«گریمس» (Grimms) در کنار یکی از پارک‌های محبوب برلین یعنی «گلایس درک» (Gleisdreieck) واقع شده که تنها چند قدم با میدان «پوتسدامر» (Potsdamer) در میته فاصله دارد. می‌توانید محله‌های «کروتز برگ» (Kreuzberg) و «شونبرگ» (Schöneberg) را هم با پای پیاده بگردید. از اتمسفر گرم این هتل با شومینه لابی روبازش لذت ببرید یا در تراس پشت بام به تماشای مناظر افسونگر و بی‌همتا بنشینید. رستوران اینجا هم گزینه خوبی است اما اگر خواستید می‌توانید به «BRLO» در آن طرف پارک هم سر بزنید. 
هتل های ارزان برلین

۴. هتل میکلبرگر

«میکلبرگر» (Michelberger) شاید جذاب‌ترین هتل این فهرست باشد و اگر دنبال جایی جالب توجه و خاص می‌گردید می‌توانید رویش حساب کنید. موقعیت آن در مرکز مهمانی‌های «ورشاور اشتراسه» (Warschauer Strasse) برای کسانی که به تجربه زندگی شبانه برلین علاقه دارند ایده‌آل خواهد بود. خود هتل به زیبایی دیزاین شده و بعد از پایان مهمانی‌های شبانه برای مهمانانش فضایی آرام و دلپذیر را فراهم می‌کند. حیاط اینجا به خاطر رویدادهای موسیقی‌اش شهرت داشته و رستوران و کافه‌اش نیز تجربه‌های خوبی برایتان می‌سازند. 
هتل های ارزان برلین

۵. هتل آستل

در هتل «آستل» (Ostel) می‌توانید خود را در سال ۱۹۷۸ آلمان و زمانی که هنوز دیوار برلین پابرجا بود تصور کنید. این هتل تجربه سرگرم کننده‌ای را برای مهمانانش فراهم کرده و سفری به دوران برلین شرقی در زمان جنگ سرد را برایشان ترتیب می‌دهد. حتی موقعیت آن نمی‌توانست از این بهتر باشد. آستل در ناحیه شرقی محله «فریدریکس هاین» (Friedrichshain) قرار دارد. نیازی نیست که درباره اتاق‌هایی که با الگوهای دوران قدیم چیدمان شده‌اند چیزی بگوییم. آن‌ها خیلی زود شما را مسحور خود خواهند کرد. 

هتل های ارزان برلین

۶. ۲۵ ساعت برلین

هتل «۲۵ ساعت برلین» (25hours Berlin) به معروف‌ترین باغ وحش جهان یعنی باغ وحش برلین مشرف بوده و موقعیت استراتژیکش در قلب برلین غربی تجربه‌ای بی‌همتا را برای مهمانان رقم می‌زند که ارزشی تکرار نشدنی دارد. دیزاین کلی هتل بسیار جذاب بوده و اتمسفری گرم و راحت دارد. از اتاق‌ها گرفته تا لابی غیرمنتظره و رستوران «ننی» (Neni) در پشت بام، همه چیز اینجا چشمگیر است. احتمالاً شما هم در پایان سفر حس می‌کنید که نمی‌خواهید از اینجا دل بکنید. 

هتل های ارزان برلین


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار