gardeshban.ir

گزارش/
در بهترین هتل‌های لیختنشتاین، امکانات رفاهی مدرن و لوکس در کنار طبیعت طراوت‌بخش و اغواکننده‌ی لیختنشتاین قرار گرفته‌اند تا رویای یک اقامت دلنشین را به واقعیت تبدیل ‌کنند.
کد خبر: ۳۱۶۶۳
تاریخ انتشار : جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۹-1399 July 04
گردشبان (gardeshban.ir) :

 لیختنشتاین یا شاهزاده‌نشین لیختنشتاین یکی از کوچک‌ترین کشورهای دنیا است. این شاهزاده‌نشین که در حدود ۲۵ کیلومترمربع وسعت دارد، جمعیتی نزدیک به ۳۷ هزار نفر را در خود جای داده است.

این سرزمین کوهستانی مابین سوئیس و اتریش قرار گرفته و برای زیبایی‌های طبیعت شگرف خود مشهور است. لیختنشتاین هتل‌های ممتاز و لوکس فراوانی دارد که در این مقاله با آنها آشنا خواهید شد.

هتل های لیختنشتاین

رزیدنس هتل

هتل بسیار لوکس و مدرن رزیدنس (Residence Hotel) در مرکز شهر فادوتس، پایتخت این کشور، قرار دارد. موزه‌ی هنری لیختنشتاین در فاصله کوتاهی از هتل واقع شده است.

نمای مدرن هتل به‌خوبی فضای داخلی مجلل آن را بازتاب می‌دهد. اتاق‌ها با تزیینات شیک اما ساده دارای طیفی از امکانات رفاهی مدرن هستند. این امکانات شامل اینترنت رایگان، گاوصندوق کوچک، چای/قهوه ساز، مینی بار، میزتحریر راحت و تلویزیون می‌شود.

مهمانان می‌توانند طعم انواع غذاهای بین‌المللی را در رستوران رزیدنس بچشند. به‌علاوه، این هتل خدمات کرایه دوچرخه ارائه می‌دهد. علاقه‌مندان به ماجراجویی می‌توانند با کرایه دوچرخه به گردش در ییلاقات زیبای فادوتس بپردازند.

رزیدنس هتل - لیختنشتاین

پارک هتل زوننهوف

پارک هتل زونِنهوف (Park Hotel Sonnenhof)‌ از یک موقعیت مکانی عالی در میان تاکستان‌های رویایی فادوتس برخوردار است. قلعه‌ی فادوتس و موزه‌ی ملی لیختنشتاین در فاصله‌ی اندکی از هتل واقع شده‌اند.

سوییت‌ها و اتاق‌های هتل این فرصت را برای مهمانان فراهم می‌کنند تا از چشم‌انداز باشکوه دره‌ی راین (Rhine)، رشته‌کوه‌های آلپ سوئیس یا قلعه‌ی فادوتس لذت ببرند. توجه زیاد به جزییات، این اقامتگاه را به بهشت مجلل کوچکی تبدیل کرده است.

مهمانان برای صرف غذاهای درجه‌ی یک خوشمزه که به شیوه‌ای الهام‌بخش طبخ می‌شوند، می‌توانند به رستوران ماری (Maree) در هتل سر بزنند. این رستوران موفق به دریافت ستاره‌ میشلن شده است. 

فضای فریبنده‌ی مرکز سلامت هتل، مهمانان را مجذوب خود می‌کند. شما می‌توانید در اینجا طیفی از ماساژها و درمان‌های زیبایی طراوت‌بخش را امتحان کنید. امکانات دیگر هتل شامل مرکز تجاری، استخر سرپوشیده، تراس آفتابی، باغ و ایوان می‌شود.

پارک هتل زوننهوف - لیختنشتاین

شاتزمان لیختنشتاین

هتل بزرگ شاتزمان لیختنشتاین (Schatzmann Liechtenstein)‌ در دو کیلومتری جنوب پایتخت قرار دارد. مناظر روستایی پیرامون هتل در میان کوه‌های سر به فلک کشیده، زیبایی این اقامتگاه را دو چندان کرده است.

جاذبه‌های مهم توریستی در این منطقه نظیر استادیوم راین‌پارک (Rheinpark)، موزه‌ی ملی و موزه‌ی هنری لیختنشتاین در نزدیکی هتل قرار گرفته‌اند.

اتاق‌ها و سوییت‌های دلباز هتل طیفی از امکانات گوناگون نظیر وایفای رایگان، مینی بار، کتری برقی، تلویزیون، رادیو و سشوار را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

رستوران هتل پیش‌غذاهای سبک و خوشمزه‌، نوشیدنی سرد و گرم ارائه می‌دهد. به‌علاوه شاتزمان دارای تراس آفتابی، باغ و ایوان است.

هتل شاتزمان لیختنشتاین

گارنی زاگا

هتل گارنی زاگا (Garni Saga) در میان چشم‌اندازهای تماشایی از طبیعت لیختنشتاین محصور شده است. مهمانان می‌توانند از اتاق‌های خود به تماشای دورنمای سبزرنگ و باشکوه دره‌ی راین بنشینند. این هتل اتاق‌های یک‌، دو و سه‌تخته ارائه می‌دهد. هر یک از اتاق‌ها به انواع امکانات رفاهی مدرن ازجمله تلویزیون، تلفن و وایفای مجهز هستند. رستوران‌های فراوانی در نزدیکی هتل قرار گرفته‌اند که غذاهای متنوعی را سرو می‌کنند. گارنی گازا همچنین دارای زمین‌بازی، زمین ورزشی، محوطه‌ی بازی تنیس و همچنین محوطه‌ی روپ کورس (rope course) است.

هتل گارنی زاگا - لیختنشتاین

اشلوسوالد

اشلوسوالد (Schlosswald) در کنار جنگلی انبوه و در محیطی به زیبایی قصه‌ی پریان واقع شده است. این هتل ۳۳ اتاق دلباز بزرگ دارد. اتاق‌ها دارای امکانات فراوانی نظیر وایفای رایگان، تلفن، مینی بار، تلویزیون و سشوار هستند.

بار عالی اشلوسوالد با انواع نوشیدنی‌ها فرصتی را برای مهمانان فراهم می‌آورد تا بتوانند با صرف نوشیدنی دلخواهشان به استراحت بپردازند. این اقامتگاه همچنین از باغی زیبا با چشم‌اندازی دلنواز و یک ایوان رویایی برخوردار است.

هتل اشلوسوالد - لیختنشتاین

لندهاوس آم گیسن

هتل بی‌تکلف و ساده‌ی لندهاوس آم گیسن (Landhaus Am Giessen) در نزدیکی مرکز شهر فادوتس واقع شده است. پیست اسکی مالبون (Malbun) و کاخ باعظمت فادوتس در نزدیکی هتل قرار گرفته‌اند و با خودرو می‌توانید در زمان کوتاهی از آن‌ها بازدید کنید.

این هتل به خاطر فضای دنج و خدمات مهمان‌داری برجسته‌ی خود زبانزد است. لندهاوس درمجموع ۲۲ اتاق عایق صدا و دلباز دارد. هرکدام از اتاق‌ها که دارای تراس هستند، امکانات مدرنی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

مهمانان می‌توانند هر‌ روز صبح از یک صبحانه‌ی فوق‌العاده لذت ببرند. همچنین هتل دارای یک ایوان زیبا برای استراحت است.

هتل لندهاوس آم گیسن - لیختنشتاین

هتل هوفبالزرس

هتل هوفبالزرس (Hofbalzers) در دل دهکده‌ی بالزرس (balzers) قرار دارد. این دهکده در جنوب شرقی لیختنشتاین واقع شده است.

اینجا نقطه‌ی شروع خوبی برای گردشگران ماجراجو محسوب می‌شود تا به کاوش در کوهستان‌های باابهت لیختنشتاین و منطقه‌ی خیال‌انگیز هایدی لند (Heidiland)‌ بپردازند.

جاذبه‌های زیادی چون قلعه‌ی فادوتس و موزه‌ی هنری لیختنشتاین در نزدیکی هتل قرار گرفته‌اند که با خودرو می‌توان در زمان اندکی از آن‌ها دیدن کرد. اتاق‌های شیک هتل دارای مبلمان‌های مدرن و امروزی هستند.

برخی از امکاناتی که مهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند شامل وایفای رایگان، تلویزیون، ‌مینی بار و تلفن می‌شود. مهمانان می‌توانند برای صرف غذاهای خوش‌طعم ایتالیایی به رستوران لا پرلا (La Perla)‌ در هتل مراجعه کنند.

هوفبالزرس دارای یک بار دلنشین است که انواع نوشیدنی‌ها را ارائه می‌دهد. اینجا همچنین دارای یک محوطه‌ی سلامت است که شامل حمام ترکی و مرکز تندرستی می‌شود. تراس رویایی هتل برای لذت بردن از محیط پیرامون آن ایده آل است.

هتل هوفبالزرس - لیختنشتاین

تورنا مالبون

هتل تورنا مالبون (Turna Malbun) به سبک کلبه‌های ییلاقی ساخته شده است و توسط یک خانواده اداره می‌شود. این هتل در تریزنبرگ واقع شده و با خودرو،‌ فاصله اندکی تا پیست اسکی گامسگرات (Gamsgrat) دارد.

اتاق‌های هتل شامل اتاق‌های یک‌نفره، دونفره، خانوادگی و همچنین سوییت‌های بزرگ خانوادگی می‌شوند. اتاق‌های تورنا مالبون به سبک آلپی تزیین شده‌اند و دارای انواع امکانات مدرن هستند.

مهمانان می‌توانند از غذاهای خوشمزه‌ای که توسط مالک هتل در رستوران این اقامتگاه طبخ می‌شوند، لذت ببرند. هتل دارای یک مرکز سلامت است که جدا از هتل قرار گرفته و شامل استخر سرپوشیده و سونا می‌شود.

تورنا مالبون با داشتن امکاناتی نظیر حمام ترکی، استخر فضای باز، تراس آفتابی، باربیکیو و یک ایوان زیبا، اقامت دلنشینی را به مسافران هدیه می‌دهد.

هتل تورنا مالبون - لیختنشتاین

اوبرلند

هتل اوبرلند (Oberland) در شهر تریزنبرگ قرار دارد. این هتل ۹۴۰ متر بالاتر از سطح دریا واقع شده است و در دورنمای آن کوهستانی باشکوه به چشم می‌خورد. اوبرلند در میان مسافران کاری، خانواده‌ها و گردشگران محبوب است.

قلعه‌ی فادوتس در نزدیکی هتل قرار دارد و با پای پیاده می‌توان از آبشار اشتوباخ (Staubbach) دیدن کرد. اتاق‌های شیک و امروزی هتل امکانات مدرنی دارند که این اقامتگاه را برای مسافران مدرن‌پسند ایده آل می‌سازد.

اینجا همچنین دارای یک رستوران و بار دوست‌داشتنی است. تراس آفتابی و ایوان آن لحظات خوشی را برای یک استراحت آرامش‌بخش پیشکش مهمانان خواهد کرد.

هتل اوبرلند - لیختنشتاین

مایرهوف

هتل رستوران مایرهوف (Meierhof) یکی از تجاری‌ترین هتل‌های این کشور کوچک محسوب می‌شود. این هتل در یک کیلومتری فادوتس قرار دارد. سیگار کشیدن در اتاق‌های هتل ممنوع است و هر یک از آن‌ها به سبک کلاسیک تزیین شده‌اند.

اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر یک میز تحریر لوکس و راحت، وایفای رایگان، مینی بار و گاوصندوق هستند. مهمانان می‌توانند از طعم تازه و دل‌چسب غذاهای مدیترانه‌ای در رستوران مایرهوف لذت ببرند.

بار هتل با سرو نوشیدنی‌های خوشگوار و انرژی‌بخش برای استراحت مناسب است. مایرهوف با داشتن سونا، مرکز تندرستی، تراس آفتابی، باغ و ایوانی دلنشین، اقامتی رویایی را برای مهمانان خود رقم می‌زند.

هتل مایرهوف - لیختنشتاین


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار