gardeshban.ir

تحقیقات جدید توسط سایت آن‌بای نشان داده است که قلعه هایی هستند که باید در رادار شما باشد.
کد خبر: ۳۱۷۰۱
تاریخ انتشار : شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۹-1399 July 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
 
در حقیقت، ده قلعه خیره کننده و ارزشمند برای اینستاگرام وجود دارد که بیشترین هشتگ‌ها را از آن خود کرده‌اند و امروز باید آنها را به لیست مورد علاقه خود اضافه کنید.

 سه قلعه برجسته دنیا را در زیر ببینید


۱ - قلعه ادینبورگ

محبوب‌ترین قلعه های تاریخی دنیا با بیشترین هشتگ های اینستاگرام + تصاویر

در بالای جدول قلعه ادینبورگ قرار دارد، قلعه ای که بسیار تاریخی است و بر پایتخت اسکاتلند تسلط دارد. قلعه ادینبورگ ۵۵۰۲۱۳ هشتگ در اینستاگرام دارد که ۱۱ برابر بیشتر از قلعه پلس رومانی است که در مکان دهم قرار دارد.

۲ - قلعه پراگ

محبوب‌ترین قلعه های تاریخی دنیا با بیشترین هشتگ های اینستاگرام + تصاویر

در جایگاه دوم، قلعه پراگ با ۵۳۵۷۶۹ هشتگ قرار دارد که زمانی محل قدرت پادشاهان بوهمیا، امپراطورهای روم مقدس و روسای جمهور چکسلواکی بوده است، و شایعه شده است که جواهرات تاج بوهمیان در اعماق آن پنهان شده اند.

۳ -  قلعه ویندسور

محبوب‌ترین قلعه های تاریخی دنیا با بیشترین هشتگ های اینستاگرام + تصاویر

قلعه ویندسور نه تنها پس زمینه عروسی پرنس هری و مگان مارکل در سال ۲۰۱۸ بوده است، طبق مطالعه آن‌بای، این قلعه سومین قلعه محبوب در جهان است. از این محل اقامت سلطنتی ۳۵۴۳۱۷ بار در اینستاگرام عکس گرفته شده است.

برای یافتن ۱۰ قلعه محبوب در اینستاگرام، سایت آن‌بای، تعداد هشتگ های موجود در اینستاگرام را برای هر کدام از قلعه‌ها مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. لطفا توجه داشته باشید: هشتگ های اینستاگرام داده های زنده هستند و ممکن است تغییر کنند.  



مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار