gardeshban.ir

همزمان با روز جهانی گردشگری نشست تخصصی «گردشگری فرهنگ» در پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۷۰۶
تاریخ انتشار : شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۹-1399 July 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
محمدحسین ایمانی‌خوشخو،  رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی گفت: به عنوان تنها پارک ملی و تخصصی در حوزه فرهنگ، در راستا انجام رسالت خویش، گردشگری را به عنوان یکی از فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی کشور در نظر داریم. از این‌رو با هدف توسعه و ارتقا فعالیت‌های حوزه گردشگری، امسال با توجه به تغییرات و شرایطی که به دلیل ویروس کرونا در گردشگری سطح جهانی رخ داده است، متفاوت از سال‌های قبل برای جلسات مباحثه، مناظره و بهره‌مندی از خرد جمعی در حوزه گردشگری برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

او افزود: نشست هم‌اندیشی «گردشگری فرهنگ» با حضور استادان، خبرگان و برجستگان حوزه گردشگری و فرهنگ، به رویکرد جدیدی در مطالعات گردشگری اشاره می‌کند و آن گردشگری فرهنگ است. با وجود توجه و مطالعات بسیاری که در حوزه فرهنگ و گردشگری انجام شده است، رویکرد متفاوتی به فرهنگ وجود دارد که می تواند دریچه جدیدی را بر روی پژوهش‌های گردشگری ایجاد کند.

ایسنا نوشت، نشست هم‌اندیشی «گردشگری فرهنگ» با حضور استادان ۷و محققان و اندیشمندان این حوزه در دانشگاه علم و فرهنگ، با همکاری پژوهشکده نظر، دانشگاه یزد و انجمن علمی گردشگری ایران، روز یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰ صبح از سوی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی برگزار می‌شود. این نشست به صورت زنده از سایت پارک به نشانی ICCIP.ir پخش می‌شود.

بررسی «گردشگری فرهنگ»، همزمان با روز جهانی گردشگری


پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار