gardeshban.ir

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: در حال حاضر در تعداد زیادی از یادمان‌هایمان در استان‌های مختلف به‌دلیل عدم ورود زائران، مشغول کارهای زیرساختی هستیم.
کد خبر: ۳۱۸۳۱
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۹-1399 July 08
گردشبان (gardeshban.ir) :
سردار نادر ادیبی با اشاره به هفته دفاع مقدس بیان کرد: در این هفته برای ارائه دستاوردها به جوانان کشورمان، نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در تهران و همچنین نمایشگاه‌هایی را در استان‌ها برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی که با وزارت میراث فرهنگی و گردشگری داشته‌ایم، ۱۵ یادمان دفاع مقدس به‌عنوان آثار ملی دفاع مقدس ثبت شده است.  در حال حاضر در تعداد بسیاری از یادمان‌هایمان در استان‌های مختلف به‌دلیل حضور نداشتن زائران، مشغول کارهای زیرساختی هستیم.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور درباره اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور، توضیح داد: با توجه به اینکه خود را مکلف به اجرای تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا می‌دانیم، در همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا، اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی متوقف شد.

سردار ادیبی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا زمینه سفر ایمن مردم به مناطق عملیاتی را فراهم کنیم، تصریح کرد: طرح‌هایی پیش‌بینی شده و با تصویب مراجع ذیربط، حضور زائران در مناطق عملیاتی به‌صورت گام به گام فراهم خواهد شد. برنامه‌های دیگری برای زیارت مجازی زائران از مناطق عملیاتی در این شرایط در نظر گرفته شده و در حال اجراست.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار