gardeshban.ir

رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به ترافیک پرحجم و روان در راه‌های استان، گفت: جاده‌های هراز و کندوان فردا در صورت ترافیک سنگین یک‌طرفه می‌شوند.
کد خبر: ۳۱۸۸۴
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹-1399 July 10
گردشبان (gardeshban.ir) :
سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه هم اکنون ترافیک در جاده‌های مازندران پرحجم و روان است، گفت: شبانه روز گذشته تردد خودروها در راه‌های ارتباطی استان علی رغم تمام هشدارهای کرونایی افزایش پیدا کرد.

او با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه در جاده‌های استان، گفت: جاده‌های کندوان و هراز در صورت نیاز روز جمعه ۱۱ مهرماه یکطرفه می‌شوند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه ۱۱ مهرماه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۰ تا ۲۴ روز جمعه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی افزود: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از جاده هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز فردا از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۰ تا ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد شد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار