gardeshban.ir

رئیس پلیس راه مازندران گفت: روز گذشته شاهد ترافیکی سنگین در مسیرهای ورودی محورهای هراز، کندوان و سوادکوه بودیم که نشان می‌دهد جمعه شلوغی را پیش رو داریم.
کد خبر: ۳۱۹۲۰
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹-1399 July 11
گردشبان (gardeshban.ir) :
علیرضا قدمی درباره وضعیت محورهای شمال، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران در مسیر شمال به‌صورت پرحجم  است.

وی افزود: روز گذشته شاهد ترافیکی سنگین در مسیرهای ورودی محورهای هراز، کندوان و سوادکوه بودیم که نشان می‌دهد جمعه شلوغی را پیش رو داریم.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز گذشته در محورهای شمال آغاز شد و تا بامداد شنبه ادامه خواهد داشت، اضافه کرد:  تردد انواع کامیون، کامیونت، تریلر به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی ساعت ۶ تا ۲۴ امروز و جمعه ۱۱ مهرماه امسال از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول به ممنوع بودن  تردد تمامی تریلرها کماکان از محور هراز  اشاره کرد و افزود: تردد تمامی وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه ۱۱ مهرماه از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۲۰ تا ۲۴ همان روز، از آب‌اسک به رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، یادآور شد: تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۲۰ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی تصریح کرد:  بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کیاسر نیز معمولا روزهای جمعه در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران در ارتباط با جزئیات انسداد محور کندوان، اظهار کرد:محدوده دزدبن تا هزارچم محور کندوان از ۱۲ تا ۳۰ مهر ماه امسال شبانه مسدود خواهد بود که در ایام انسداد محورهای هراز و سوادکوه به‌عنوان محورهای جایگزین اعلام شدند.

قدمی در پایان گفت: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت محورهای مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند تا با مشکلی مواجه نشوند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار