gardeshban.ir

به همه افراد جامعه در هر شغل و صنفی توصیه می شود شیوه نامه های بهداشتی را ماننده استفاده از ماسک و دستکش رعایت کرده تا بتوانیم در آینده نزدیک این بیماری را ریشه کن کنیم .
کد خبر: ۳۱۹۵۱
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹-1399 July 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
متاسفانه برخی از افراد جامعه بر این باورند که ویروس کرونا یک بیماری نادری است که تنها برخی از افراد جامعه درگیر آن می شوند و اگر از ۷ ماه گذشته تاکنون به این بیماری مبتلا نشده اند بدلیل بدن تنومند و قدرتمند آنها استو همین امر باعث عدم رعایت افراد جامعه از شیوه نامه ها و دستورالعمل های بهداشتی می شود.

بر اساس این گزارش؛ متاسفانه این رفتار و عقاید برخی از افراد جامعه نگران کننده است، تمام مبتلایان و افرادی که روزانه جان خود را از دست می دهند وابسته به میزان جهش ۲۰۰ برابری این ویروس بوده است و اگر میزان جهش این ویروس در آینده نزدیک بیشتر شود تعداد افرادی که درگیر این بیماری می شوند به مراتب بیشتر خواهند بود و علاوه بر موج سوم کرونا ویروس موج های بعدی نیز یکی پس از دیگری رخ خواهند داد.

لذا به همه افراد جامعه در هر شغل و صنفی توصیه می شود شیوه نامه های بهداشتی را ماننده استفاده از ماسک و دستکش رعایت کرده تا بتوانیم در آینده نزدیک این بیماری را ریشه کن کنیم .
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار