gardeshban.ir

هتل شاهان چابهار یکی از هتل های ۴ ستاره شهر همیشه بهار است که به علت نوساخت بودنش با امکاناتی به روز و باکیفیت از مهمانان خود میزبانی می کند.
کد خبر: ۳۲۰۱۹
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹-1399 July 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
این هتل بین المللی اقامتی به یادماندنی را در محیطی زیبا و باصفا رقم می زند. هتل بین المللی شاهان به سبب فاصله دورش از بافت تجاری شهر محیطی دنج و همراه با آرامش را برای اقامت مهمانانش فراهم می کند و به خاطر نزدیکی به بافت قدیمی شهر، بازارهای سنتی و خیابان اصلی چابهار یعنی قدس به یکی از اولویت های انتخابی مهمانان چابهار تبدیل شده است ولی با این حال اقامت در هتل بین المللی شاهان مزیت و معایب خود را دارد که در ادامه به آن ها اشاره شده است.

این هتل در اتاق ها، سوئیت و ویلاهای نسبتا بزرگی پذیرای مهمان خود است که در کل تعدادشان به ۵۸ واحد اقامتی می رسد و در ظرفیت های یک تا ۴ نفره ارائه می شوند. اتاق ها و سوئیت های لوکس این هتل از امکاناتی همچون یخچال، مبلمان، تلویزیون، دراور، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، رخت آویز، مینی بار و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی برخوردار هستند. در این اتاق ها مهمانان می توانند از حمام اختصاصی هر اتاق استفاده کنند که همگی مجهز به لوازم استحمام و بهداشتی و همچنین سشوار هستند.

در هتل بین المللی شاهان مهمانان بخشی از روز خود را در چای باغ و رستوران سنتی هتل می گذرانند که فضای نسبتا بزرگ و دلبازی به آن اختصاص داده شده است و سرسبزی آن تاحدودی نشاط بخش است. رستوران بین المللی هتل نیز با طبخ انواع غذاهای فرنگی، ایرانی و دریایی در خدمت مهمانان هتل است ولی محیط رستوران با وجود بزرگ بودنش هیچ جذابیتی ندارد اما برعکس کافی شاپ هتل فضای گرم و صمیمی دارد و مهمانان می توانند برای میل نوشیدنی های دل چسب به آنجا یا جویس بار هتل سربزنند.

یکی از امکانات هتل بین المللی چابهار که به نظر می رسد این هتل را در دسته هتل های ۴ ستاره قرار داده وجود استخری مجهز است که مهمانان می توانند ساعت های گرم روز را آنجا سپری کنند تا خستگی از تنشان بیرون رود. پارک کودک هم برای اعضای کوچک تر خانواده ها اختصاص یافته تا سرگرمشان کنند و حتی می توانند از خدمات نگهداری کودک هم بهره‌مند شوند.


این هتل علاوه بر اینها امکاناتی نظیر سالن کنفرانس، کافی نت، فروشگاه، فتوکپی، صرافی، فضای سبز، کتابخانه، نمازخانه، فکس، پرینتر، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش و اتاق چمدان را در اختیار تک تک مهمانان خود قرار داده است. گفتنی است که با اقامت در هتل بین المللی شاهان چابهار می توان از خدماتی نظیر خدمات تور، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت، خدمات باربری، خدمات CIP، کرایه خودرو بدون راننده، تاکسی سرویس، لاندری، خدمات پزشکی و خدمات تهیه بلیط بهره‌مند شد.

لازم نیست مهمانانی که با وسیله نقیله خود به شهر چابهار آمده اند نگران جای پارکی برای خودروی خود باشند، این هتل با در نظر گرفتن پارکینگی با ظرفیت ۲۰۰ خودرو این مسئله را برای تمامی مهمانان هتل حل کرده است. ولی با این حال بازخوردهای مهمانانی که در طی این چند سال در هتل اقامت داشته اند کاملا مثبت نبوده و هتل بین المللی شاهان را در حد هتل های سه ستاره دانسته‌اند چون به گفته آن‌ها هزینه اقامت در آن تناسب خوبی با امکانات و خدمات ارائه شده‌اش ندارد.

اماکن نزدیک به هتل شاهان چابهار

فاصله هتل بین المللی شاهان تا ساحل: ۶۵۰ متر
فاصله هتل بین المللی شاهان تا بازار ماهی فروشان: ۶۵۰ متر
فاصله هتل بین المللی شاهان تا بازار سنتی بلوکان (مادربزرگان): ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل بین المللی شاهان تا فرودگاه: ۴۰ کیلومتر

هتل شاهان چابهار

هتل شاهان چابهار

هتل شاهان چابهار

هتل شاهان چابهار

هتل شاهان چابهار

هتل شاهان چابهار

هتل شاهان چابهار
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار