gardeshban.ir

اگرچه امسال شیوع بیماری همه گیر کرونا توفیق زیارت را از سیل عاشقان امام حسین (ع) سلب کرد اما به همت گروه‌های مردمی خادم زائران سامانه ارتباط تلفنی با حرم اباعبدالله (ع) راه اندازی شد.
کد خبر: ۳۲۰۹۸
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹-1399 July 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
با شیوع بیماری کرونا سیل علاقمندان به حضور و مشارکت در پیاده روی بزرگ اربعین امسال از توفیق زیارت و حضور در این مسیر بازماندند. در پی این اتفاق اما گروه‌های مردمی خادم زائران ابا عبدالله از حرکت باز ننشستند و با فعالیت‌های مختلف خدماتی و فرهنگی در سراسر کشور حال و هوای اربعین حسینی را تداعی کردند.

گروه وصال الحسین (ع) با هماهنگی با عتبه امام حسین (ع) سامانه ارتباط تلفنی ۱۶۴۰ را راه‌اندازی کردند.

با راه‌اندازی این سامانه علاقمندان به زیارت برخط امام حسین (ع) به صورت زنده به حرم امام حسین (ع) وصل می‌شوند و می‌توانند با حرم امام حسین (ع) در ارتباط باشند و در حال و هوای حرم قرار بگیرند.

در حال حاضر روزانه بیش از ۶۰ هزار نفر با این سامانه در ارتباط هستند و هزینه تماس با این سامانه نیز با هزینه تماس‌های داخلی کشور محاسبه می‌شود.

در صورت موافقت شرکت مخابرات ایران و وزارت ارتباطات انتظار می‌رود در آینده نزدیک جهت رفاه حال زائران حرم مطهر سید الشهدا (ع) تماس با این شماره به طور کامل رایگان و بدون هزینه تماس داخلی محاسبه شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار