gardeshban.ir

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها، درباره محدودیت های ترافیکی جاده‌های شمالی در پایان هفته توضیحاتی داد.
کد خبر: ۳۲۱۱۴
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹-1399 July 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای با اعلام محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه (۱۶ مهرماه) تا شنبه (۱۹ مهر ماه) اعلام کرد: جاده‌های شمالی در تعطیلات پایان هفته دو طرفه خواهد بود.

بر این اساس تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۶ مهر تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۹ مهر از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس نیز همچنان ممنوع است و در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است.

در محور هراز نیز تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه  ۱۶ مهر و همچنین از ساعت ۶ صبح روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه تا ساعت۲ بامداد روزهای بعد ممنوع است.

در محور تهران- فیروزکوه- قائم شهر و سمنان- قائم شهر تردد انواع تریلر و کامیون ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸  تا ۲۴ روز جمعه ۱۸ مهر از مسیر شمال به جنوب ممنوع است.

در جاده قدیم رشت- قزوین و بالعکس تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه و جمعه ممنوع است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار