gardeshban.ir

گزارش/
رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی با اشاره به ماجرای بلیت‌های ۸۰ میلیونی به ترکیه گفت: مرزهای هوایی به روی گردشگران خارجی همچنان بسته است.
کد خبر: ۳۲۳۱۰
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹-1399 July 22
گردشبان (gardeshban.ir) :
حرمت‌الله رفیعی، رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی، درباره لغو روادید روسیه،‌گفت: هفته آینده سفری با تیمی از دولت و وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به کشور روسیه جهت نهایی شدن لغو روادید دوطرفه ایران و روسیه خواهیم داشت.

وی افزود: در حال حاضر دریافت روادید برای سفر به روسیه ۱۳۰ دلار هزینه دارد که با لغو روادید این هزینه حذف خواهد شد.

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر ورود و خروج گردشگر به کشور از طریق خطوط هوایی به چه میزان است، گفت: مرزهای ما به روی گردشگران خارجی باز نشده است ولی کشور ترکیه مرزهای خود را به روی گردشگران ایران باز کرده است.

رفیعی ادامه داد: نرخ بلیت هواپیما برای سفر به ترکیه سه هفته پیش به ۸۰ میلیون رسید و این در حالی است که در مدت مشابه سال پیش این نرخ کمتر از ۱.۵ میلیون تومان بود.

وی گفت:‌در حال حاضر با اقداماتی نرخ بلیت سفر به ترکیه به ۱۰ میلیون تومان رسیده ولی دست‌های پنهانی در این زمینه فعالیت دارند و با محدود کردن پروازها نرخ‌ها را بالا می‌برند.

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی گفت: به نظرم در این زمینه سهل‌انگاری صورت می‌گیرد و برخی تمایل دارند که نرخ‌ها افزایش یابند که باید حتماً نظارت‌های لازم در این راستا صورت گیرد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار