gardeshban.ir

براساس گزارشی در تراول و لیشور، تایلند که در آغاز شیوع بیماری ویروس کرونا، مرزهای خود را به روی گردشگران خارجی بسته است، به دنبال این است که به بازدیدکنندگان اجازه بازدید دهد، درصورتی که پس از ورود به این کشور به مدت ۱۴ روز قرنطینه شوند.
کد خبر: ۳۲۳۳۶
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹-1399 July 22
گردشبان (gardeshban.ir) :
تایلند ویزای ۹۰ روزه را برای خارجی ها در دسترس مسافران قرار می دهد. افرادی که این ویزا را تأیید کنند ۱۴ روز قرنطینه می شوند و می‌توانند در تعدادی از املاک لوکس در بانکوک قرنطینه خود را بگذرانند.

بازدیدکنندگان با این ویزا ها همچنین برای اقامت کامل ۹۰ روزه خود باید محل اقامت خود را رزرو کنند و ویزا می تواند برای دو دوره ۹۰ روزه یعنی در کل ۲۷۰ روز یا تقریباً ۹ ماه تمدید شود. آنها همچنین باید اثبات بیمه سلامت و مسافرت خود را نشان دهند.

پس از پایان دوره قرنطینه، مسافران می توانند به هر کجا که می خواهند در اطراف تایلند بروند. علاقه مندان به ویزا می توانند با مراجعه به اداره گردشگری تایلند اقدام کنند. تعداد محدودی ویزا در دسترس است و هزینه آن در حدود ۶۵ دلار خواهد بود. تایلند سخت تلاش کرد تا شیوع ویروس را در اوایل سال شکست دهد و این کشور یک برنامه صدور گواهینامه ایمنی برای شناسایی نهادهای گردشگری مطابق با استانداردهای بهداشتی کرونا آغاز کرد.

برنامه صدور گواهینامه سازمان ایمنی و بهداشت تایلند (SHA) در ماه مه اعلام شد و برای مشاغلی از جمله رستوران ها، هتل ها و ارائه دهندگان محل اقامت٫ مراکز همایش، جاذبه های تفریحی و گردشگری، ارائه دهندگان وسایل نقلیه حمل و نقل توریستی، آژانس های مسافرتی، برگزار کننده تور، آبگرم و سالن های زیبایی، فروشگاه های بزرگ و مراکز خرید  استادیوم های ورزشی برای گردشگری، تئاتر و مغازه های سوغات و سایر خرده فروشان ارائه می شود.


پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار