gardeshban.ir

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک سنگین در محور چالوس محدوده تونل کندوان مسیر جنوب به شمال و تردد روان در هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت نشان می‌دهد.
کد خبر: ۳۲۳۶۰
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹-1399 July 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
علی اکبر آشوری در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات کسب شده از سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک سنگین در محدوده تونل کندوان در جاده چالوس

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها در تشریح آخرین وضعیت ترافیک محور‌های شمالی گفت: دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک سنگین در محور چالوس محدوده تونل کندوان مسیر جنوب به شمال و تردد روان در محور‌های هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در محور‌های شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است، از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج-تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک خبر داد.

* انسداد شبانه جاده کندوان به دلیل روکش آسفالت تا ۳۰ مهر

آشوری اظهار کرد: محور کندوان حد فاصل دزدبن تا هزارچم در استان مازندران تا ۳۰ مهر از ساعت ۲۱ تا ۶ صبح روز بعد در روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت در کیلومتر ۳۵ تا ۵۵، مسدود بوده و تردد از محور‌های جایگزین فیروزکوه و هراز انجام می‌شود.

‌* آزادراه کرج-تهران پرترافیک‌ترین جاده کشور در شبانه روز گذشته

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: بیشترین تردد در شبانه‌روز گذشته در آزادراه کرج-تهران، آزادراه تهران-کرج و آزادراه قزوین-کرج ثبت شد.

* سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۶.۱ درصد

وی بیان کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها بر اساس رصد ۲۲۸۰ دستگاه ترددشمار جاده‌ای نسبت به روز قبل ۱.۶ درصد افزایش دارد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۶.۱ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.

* پنج جاده به دلیل کاهش ایمنی مسدود است

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر کماکان جاده فرعی شمشک - دیزین، محور قزوین - همدان در کیلومتر ۱۱۰، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده شهداد - نهبندان و محور خرم‌آباد - پلدختر، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار