gardeshban.ir

رئیس پلیس راه استان مازندران از محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر امروز چهار شنبه 23 مهرماه تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 27 مهرماه در محورهای مواصلاتی هراز و سوادکوه خبر داد.
کد خبر: ۳۲۳۹۱
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹-1399 July 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
سرهنگ علیرضا قدمی در تشریح این خبر، گفت: به منظور افزایش ایمنی ،ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 23 مهرماه تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 27 مهرماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روز چهارشنبه 23 مهرماه ، از ساعت 6 صبح تا ساعت 24روزهای پنج شنبه، جمعه، شنبه و یک شنبه 24 تا 27 مهرماه  از محور هراز ممنوع است.

قدمی در ادامه، گفت: محور کندوان نیز به دلیل عملیات راه سازی از ساعت یک بعد از ظهر روز چهارشنبه 23 مهرماه تا ساعت 7 صبح روز یکشنبه 27 مهرماه مسدود است.

او همچنین اظهار داشت: در محور سوادکوه نیز تردد انواع تریلی به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روز شنبه 26 مهرماه از مسیر شمال به جنوب این محور ممنوع خواهد بود.

سرهنگ قدمی در ادامه با اشاره به لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و وضعیت انتقال این بیماری به هموطنان توصیه کرد: از سفرهای غیر ضروری به این استان جدا خودداری کنند .

رئیس پلیس راه استان مازندران در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سفرهای غیر ضرور- در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار