gardeshban.ir

کارشناسان توصیه می‌کنند روزانه چندین بار خانه خود را تهویه کنید، زیرا دی اکسید کربن و انواع بو‌ها می‌توانند باعث رطوبت و در نتیجه ایجاد کپک شوند.
کد خبر: ۳۲۴۲۱
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹-1399 July 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
انجمن مرکزی مشاغل الکترونیک و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تهویه مناسب و منظم خانه به محافظت در برابر پاندمی کرونا کمک می‌کند، بیان کرد: این موضوع باید در فصل سرما و  زمستان بسیار مورد توجه قرار گیرد.

کارشناسان آلمانی توضیح دادند که می‌توان از دستگاهی برای اندازه گیری میزان دی اکسید کربن موجود در هوا، یعنی هوای بازدم استفاده کرد، زیرا این دستگاه هنگامی که میزان دی اکسید از حد مجاز عبور کند، هشدار‌های رنگی را روی صفحه خود نشان می‌دهد.

طریقه مؤثر باز کردن پنجره‌ها

برای تهویه کامل، پنجره‌ها باید برای چند دقیقه باز شوند، توجه داشته باشید که تهویه بر اساس جریان هوا در فواصل منظم تاثیر و کارآیی بیشتری نسبت به باز بودن قسمتی از پنجره به طور مداوم دارد.

متخصصان آلمانی توصیه می‌کنند اگر امکان تهویه منظم و فشرده اتاق‌ها وجود ندارد، علاوه بر سنسور‌های دی اکسید کربن، سیستم تهویه با فیلتر هوای مخصوص نیز نصب شود.


به محض اینکه دستگاه‌های سنجش دی اکسید کربن تشخیص دهند که میزان دی اکسید کربن در هوا بیش از مقدار معین است، سیستم تهویه را فعال و هوای زاید خانه را دفع می‌کند و همزمان اجازه ورود هوای تازه را می‌دهد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار