gardeshban.ir

ابتدا تره را تمیز کنید و بشویید سپس داخل آبکش بریزید تا آب آن برود. سیب زمینی ها را بشویید و در مقداری آب روی حرارت قرار بدهید تا بپزد.
کد خبر: ۳۲۴۵۵
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹-1399 July 26
گردشبان (gardeshban.ir) :

مواد لازم برای کوکو تره :

 تخم مرغ3 عدد 
سیب زمینی آبپز 4 عدد کوچک 
تره تازه 200 گرم 
نمک و فلفل به مقدار لازم 
زردچوبه به مقدار لازم 
روغن سرخ کردنی  به مقدار لازم

طرز تهیه کوکو تره :

ابتدا تره را تمیز کنید و بشویید سپس داخل آبکش بریزید تا آب آن برود. سیب زمینی ها را بشویید و در مقداری آب روی حرارت قرار بدهید تا بپزد و بعد از پخت سیب زمینی ها، آن ها را پوست بگیرید و رنده کنید. تره ها را خرد کنید و به همراه سیب زمینی رنده شده و تخم مرغ ها و مقداری نمک و فلفل و زردچوبه با هم خوب مخلوط کنید.

تابه ای نسوز را روی حرارت کم قرار بدهید و مقداری روغن داخل آن بریزید و وقتی روغن داغ شد با قاشق از مواد بردارید و داخل روغن بریزید و سطح آن را با پشت قاشق صاف کنید و دو طرف آن را سرخ کنید. و نوش جان کنید.

کوکو تره,طرز تهیه کوکو تره

طرز تهیه کوکو تره مجلسی

مواد لازم کوکو تره مجلسی : برای ۴ نفر

سیر  2 حبه
 تره 800 گرم
 گردو50 گرم 
 تخم مرغ 4 عدد
 زرشکبه مقدار لازم 
 روغن مایعبه مقدار لازم 
 نمک و فلفل سیاهبه مقدار لازم 

طرز تهیه کوکو تره :

ابتدا تره ها را پاک کنید و می شویید و در آبکش قرار بدهید تا آب آن خارج شود و سپس روی تخته آشپزخانه تره ها را ریز خرد کنید و در کاسه ای بزرگ بریزید. سیرها را پوست بگیرید و آبکشی کنید و رنده ریز کنید و به تره بیافزایید.تخم مرغ ها را جداگانه در پیاله ای بشکنید و اگر سالم بودن داخل کاسه ای بریزید و روی آن ها نمک، فلفل سیاه بپاشید و خوب هم بزنید و به تره اضافه کنید. و نصف گردوها را با چاقو خرد کنید.

اگر تمایل ندارید در لای دندان گردو را حس کنید آن را پودر کنید و به مواد بیافزایید و مواد را مخلوط کنید. تابه ای را روی حرارت کم قرار بدهید و روغن داخل آن بریزید تا داغ شود سپس مایه کوکو را داخل روغن داغ بریزید.

تا کمی خودش را گرفت باقیمانده گردو و زرشک را روی سطح کوکو بریزید و درب تابه را بگذارید تا سرخ شود و سپس از وسط کوکو را نصف کنید و بر گردانید تا طرف دیگر آن نیز سرخ شود. کوکو تره را داخل ظرفی بکشید و با نان و گوجه فرنگی نوش جان کنید.


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار